/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F209%2F7a3ff901f1d0f34730dd073486994b74.jpg)
Укрпошта впровадила переклад жестовою мовою у відділеннях
Про це повідомила Укрпошта, передає Укрінформ.
Зазначається, що ініціатива реалізується у партнерстві з Українським товариством глухих (УТОГ).
Підхід простий, але дієвий: коли клієнт із порушенням слуху звертається до оператора, працівник здійснює відеодзвінок до перекладача жестової мови через програму «Сервіс УТОГ». Фахівець у реальному часі допомагає провести обслуговування – швидко, зручно і без жодних перешкод у спілкуванні.
Перед запуском усі співробітники, задіяні в проєкті, пройшли навчання з користування сервісом УТОГ. Система розроблена так, щоб бути інтуїтивною та комфортною і для клієнтів, і для працівників пошти.
«Коли ми кажемо «Без бар’єрів», це не лише про архітектуру чи технології – це про ставлення. Для нас важливо, щоб люди з порушеннями слуху не відчували жодних обмежень, коли приходять до відділення», – зазначив генеральний директор АТ «Укрпошта» Ігор Смілянський.
Як повідомляв Укрінформ, Перша леді ОленаЗеленська заявила, що ще п’ять років тому українці не до кінця розуміли, що означає безбар’єрність, а тепер абсолютна більшість називає її новою цінністю для суспільства.
Фото: Укрпошта

