Укрпошта впровадила переклад жестовою мовою у відділеннях
Укрпошта впровадила переклад жестовою мовою у відділеннях

Укрпошта впровадила переклад жестовою мовою у відділеннях

Відтепер клієнти Укрпошти з порушеннями слуху можуть отримувати поштові та фінансові послуги без комунікаційних бар’єрів. Компанія запустила пілотний проєкт перекладу жестовою мовою у відділеннях Києва та Київської області і вже готується масштабувати ініціативу на всю Україну.

Про це повідомила Укрпошта, передає Укрінформ.

Зазначається, що ініціатива реалізується у партнерстві з Українським товариством глухих (УТОГ).

Підхід простий, але дієвий: коли клієнт із порушенням слуху звертається до оператора, працівник здійснює відеодзвінок до перекладача жестової мови через програму «Сервіс УТОГ». Фахівець у реальному часі допомагає провести обслуговування – швидко, зручно і без жодних перешкод у спілкуванні.

Перед запуском усі співробітники, задіяні в проєкті, пройшли навчання з користування сервісом УТОГ. Система розроблена так, щоб бути інтуїтивною та комфортною і для клієнтів, і для працівників пошти.

«Коли ми кажемо «Без бар’єрів», це не лише про архітектуру чи технології – це про ставлення. Для нас важливо, щоб люди з порушеннями слуху не відчували жодних обмежень, коли приходять до відділення», – зазначив генеральний директор АТ «Укрпошта» Ігор Смілянський.

Як повідомляв Укрінформ, Перша леді ОленаЗеленська заявила, що ще п’ять років тому українці не до кінця розуміли, що означає безбар’єрність, а тепер абсолютна більшість називає її новою цінністю для суспільства.

Фото: Укрпошта

Источник материала
loader
loader