Google: реклама Ізраїлю, яка стверджує, що «У Газі є їжа», не є оманливою
Google: реклама Ізраїлю, яка стверджує, що «У Газі є їжа», не є оманливою

Google: реклама Ізраїлю, яка стверджує, що «У Газі є їжа», не є оманливою

У серпні, через два дні після того, як підтримуваний ООН глобальний моніторинг голоду оголосив про швидко поширюваний голод у регіоні міста Газа, Міністерство закордонних справ Ізраїлю опублікувало відео на YouTube, в якому було зроблено протилежне твердження: «Цинічні політики та упереджені ЗМІ брешуть».

На відео від 24 серпня було видно людей, які продають фрукти, овочі, хліб та солодощі на добре забезпеченому вуличному ринку, з датою виходу вказаний липень-серпень. «У Газі є їжа», – йшлося на екрані, – «Будь-яке інше твердження – брехня». Уряд Ізраїлю оплатив просування відео трьома мовами, і, згідно з каналом Міністерства закордонних справ на YouTube, його переглянули понад 7 мільйонів разів англійською мовою. Востаннє відео як рекламу показували 29 серпня.

Хоча відео з ринку було знято в місті Газа в липні, огляд Washington Post показав, що воно було представлене без важливого контексту. Кілька кліпів, які спочатку були опубліковані на Getty Images палестинським фотожурналістом, показують деякі з перших продуктів харчування, що потрапили до Гази після місяців обмежень, встановлених Ізраїлем, за високими цінами, недоступними для більшості палестинців, згідно з підписом до оригінального відео.

Згідно з внутрішнім електронним листом Google, який переглянула газета The Post, це відео є частиною платної ізраїльської урядової кампанії з публікаціями на YouTube, що належить Google, які «зосереджені на тому, чи відбувається голод у Газі». Відео про доступ до їжі в Газі є одними з найбільш перегляданих на каналі Міністерства закордонних справ Ізраїлю в YouTube, а окремі завантаження англійською мовою отримують мільйони переглядів англійською мовою. Відео також просуваються польською, італійською, грецькою та німецькою мовами.

Згідно з електронним листом від 4 вересня та інтерв'ю зі співробітником Google, який говорив на умовах анонімності для захисту своєї роботи, онлайн-кампанія отримала велику кількість скарг, у яких стверджується, що реклама поширює дезінформацію, зокрема від кількох державних органів.

Електронний лист було надіслано членом команди Google з довіри та безпеки, яка контролює та забезпечує дотримання політики контенту компанії. Згідно з веб- сайтом компанії, вона включає правило, яке забороняє рекламу, яка «обманює користувачів, виключаючи релевантну інформацію про продукт або надаючи оманливу інформацію» .

Попри скарги, подані на відео Ізраїлю про доступ до їжі в Газі, вони залишаються в Інтернеті. Згідно з внутрішнім електронним листом Google, вони там і залишаться.

«Застосована реклама не порушує наших правил», – йдеться у вересневому електронному листі. Співробітник написав, що юридичний відділ, а також відділ довіри та безпеки визначили, що відео не порушують правил Google, які забороняють рекламу, що показує «небезпечний або образливий контент, шокуючий контент, делікатні події та непевні твердження».

Источник материала
loader
loader