Kayak запускає режим штучного інтелекту для пошуку та бронювання подорожей
Kayak запускає режим штучного інтелекту для пошуку та бронювання подорожей

Kayak запускає режим штучного інтелекту для пошуку та бронювання подорожей

Пошукова система подорожей Kayak тепер дозволить користувачам досліджувати подорожі перед бронюванням за допомогою штучного інтелекту. Цього тижня компанія запустила функцію «Режим штучного інтелекту», яка дозволяє користувачам ставити запитання, пов’язані з подорожами, а також порівнювати та бронювати авіаквитки, готелі та автомобілі через чат-бота зі штучним інтелектом, інтегрований на веб-сайт компанії.

Ця функція наразі доступна як на комп’ютерах, так і на мобільних пристроях, і використовує інтеграцію Kayak з ChatGPT для отримання контекстних результатів.

Цей запуск відбувся після запуску компанією у квітні Kayak.ai, створеного як тестовий майданчик для роботи з технологією штучного інтелекту. Цей сайт також поєднав дані та інструменти Kayak з технологією OpenAI, дозволивши своїй технічній команді випробувати функції штучного інтелекту, перш ніж перенести їх на Kayak.com.

По суті, функція AI Mode пропонує ту саму функціональність, що й веб-сайт Kayak.ai, але тепер вбудована безпосередньо у веб-сайт Kayak. Компанія пропонує користувачам звертатися до чат-бота з проханням надати ідеї для подорожей, наприклад, куди полетіти за певною ціною, найкращі пропозиції до бажаного місця призначення, порівняння зручностей готелів, пошук прямих рейсів та варіантів оренди автомобіля тощо.

Крім того, користувачі можуть ставити штучному інтелекту більш відкриті запитання, такі як «Я хочу святкувати Новий рік — куди мені поїхати?», щоб отримати рекомендації, не маючи на увазі конкретні напрямки. Або ж вони можуть дізнатися, коли найкращий час для польоту кудись, виходячи з цін на квитки. (Kayak поділився іншими ідеями для підказок від штучного інтелекту у власному блозі).

Ця функція може бути корисною для споживачів на ранніх етапах планування подорожей, коли вони тільки вивчають ідеї. Однак, ще належить з'ясувати, чи легко користувачі штучного інтелекту перетворяться на платних клієнтів, використовуючи ці методи.

Режим штучного інтелекту спочатку доступний англійською мовою у Сполучених Штатах, але пізніше цього місяця його буде доступно в інших країнах та мовах. Компанія також планує розгорнути цю функцію на більшій кількості платформ і додати підтримку голосових запитів «незабаром».

Подорожі – це галузь, яку досліджують як постачальники послуг зі штучним інтелектом, так і туристичні компанії, оскільки онлайн-бронювання може бути складним та виснажливим досвідом для споживачів у його нинішньому стані. Щоб перевірити попит споживачів на рішення на основі штучного інтелекту, OpenAI нещодавно оголосила про угоди з такими туристичними компаніями , як Expedia та Booking.com (остання також належить материнській компанії Kayak, Booking Holdings ). В результаті ці сервіси тепер можуть працювати як додатки всередині ChatGPT.

Для порівняння, рішення Kayak запустити чат-бота зі штучним інтелектом на власному сайті може забезпечити компанії більш прямий доступ до інформації про використання штучного інтелекту споживачами.

Источник материала
loader
loader