/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2Ffd3dd9439f92a9c39b564c9c607241d4.jpg)
General Motors визнає необхідність запозичити у китайців ключовий аспект
Автомобільна галузь увійшла в нову фазу, де старі ієрархії більше не гарантують домінування. Минули ті часи, коли автовиробники з довгою історією могли ігнорувати нових конкурентів з Китаю.Тепер компанія General Motors розуміє, що їй потрібно рухатися швидше і мислити гостріше, щоб встигати за китайськими електромобільними гігантами. Згідно зі словами її президента, це означає створення нових моделей зі швидкістю, яка колись здавалася б неможливою.У середньому, нова модель від китайського бренду електромобілів має типовий цикл розробки від 22 до 28 місяців, що значно швидше за 32-48 місяців у західних автовиробників. Президент GM Марк Ройсс визнає, що швидкість нових конкурентів – це те, з чим вони повинні врівнятися.Ройсс зазначив, що китайські бренди часто використовують одну базу постачальників і можуть швидко впроваджувати інновації, що допомагає скоротити час розробки. Однак він визнав, що цим автовиробникам може бути важко заробляти гроші, якщо вони також не продають акумулятори.GM – далеко не єдиний автовиробник, якому потрібно прискорити терміни розробки. Минулого місяця Audi заявила, що йде “китайською швидкістю” з розробкою наступного покоління TT, маючи на меті запустити його всього через 30 місяців після затвердження проекту.Менш ніж через два тижні BMW підвищила ставки, заявивши, що навіть китайські компанії не можуть зрівнятися з її імпульсом у розробці транспортних засобів Neue Klasse. Баварська компанія пообіцяла випустити 40 нових і оновлених моделей протягом наступних двох років, що ще раз сигналізує про те, що глобальна гонка за швидкістю розробки електромобілів триває.Ця трансформація автомобільної промисловості свідчить про фундаментальну зміну в підходах до розробки продуктів. Швидкість інновацій тепер визначає конкурентні переваги, а традиційні методи розробки автомобілів потребують переосмислення. Зростаюча залежність від спільних постачальників і стандартизованих компонентів може стати ключем до досягнення необхідної швидкості, але водночас піднімає питання про індивідуальність продуктів та довгострокову рентабельність.
