Американці гинуть через китайські подушки безпеки, які ніколи не мали потрапити до США
Американці гинуть через китайські подушки безпеки, які ніколи не мали потрапити до США

Американці гинуть через китайські подушки безпеки, які ніколи не мали потрапити до США

Національна адміністрація безпеки дорожнього руху (NHTSA) розпочала офіційне розслідування щодо контрафактних подушок безпеки китайського виробництва, пов’язаних із шістьма випадками загибелі водіїв. За даними слідчих, підроблені надувні пристрої компанії DTN могли потрапити на територію США незаконним шляхом.Через кілька тижнів після тривожних повідомлень про поширення контрафактних подушок безпеки з Китаю в автомобілях по всій території Сполучених Штатів, Управління з розслідування дефектів NHTSA ініціювало формальне розслідування. Державне відомство зафіксувало вісім випадків, коли подушки безпеки водія розгорталися з катастрофічними наслідками, призводячи до загибелі або серйозних травм людини за кермом.За офіційними даними інженерного аналізу, шестеро водіїв загинули, а двоє отримали серйозні травми. Всі вісім подушок безпеки були встановлені як замінники після попередніх аварій, і кожна з них походила від одного китайського виробника – Jilin Province Detiannuo Automobile Safety System Co., також відомої як DTN.Вважається, що багато ремонтних майстерень та збірників імпортують ці подушки безпеки з-за кордону, часто не підозрюючи, що продукція DTN є підробкою та виглядає як оригінальні вироби. Вартість таких подушок може становити лише десяту частину від ціни звичайного надувного пристрою.У червні 2023 року NHTSA отримала анкету власника транспортного засобу щодо загибелі водія Chevrolet Malibu 2020 року. Слідчі згодом встановили, що під час попереднього ремонту була встановлена контрафактна подушка безпеки DTN, яка вибухнула під час спрацьовування, вбивши водія.Протягом наступного року з’явилася інформація про чотири додаткові розриви подушок безпеки на Chevrolet Malibu, хоча спочатку слідчі не могли підтвердити виробника дефектних компонентів.Ситуація загострилася в березні цього року, коли водій Hyundai Sonata 2017 року помер після розриву подушки безпеки. Інший фатальний інцидент стався в серпні з Sonata 2019 року, а на початку місяця водій Chevrolet Malibu 2020 року загинув за тих же обставин.Фотографії вилучених деталей підтвердили, що всі три останні випадки пов’язані з надувними пристроями DTN. Зображення з більш ранніх, неідентифікованих інцидентів також показали той самий походження.Chevrolet Malibu 2020Минулого місяця компанія DTN опублікувала заяву, в якій стверджувала, що не веде бізнес у Сполучених Штатах і що її продукція заборонена для продажу там. Ця ситуація вказує на серйозні проблеми в системі контролю якості автозапчастин та необхідність посилення нагляду за ланцюгами постачання в автомобільній промисловості. Забезпечення безпеки на дорогах вимагає більш ретельного моніторингу джерел постачання запчастин та підвищення обізнаності серед авторемонтних майстерень щодо небезпеки використання контрафактних компонентів безпеки.

Источник материала
loader
loader