Близько 50 тисяч користувачів завантажили додаток «Бробакс» за перший тиждень
Додаток для дітей «Бробакс» завантажили вже близько 50 тисяч користувачів з моменту офіційного запуску 19 жовтня. Про це повідомили на корпоративному сайті Суспільного.
Зокрема, понад 19 тисяч завантажень було на IOS, понад 25 тисяч завантажень — на Android. Також було зафіксовано понад 30 тисяч переглядів контенту та 11 тисяч годин загальних переглядів.
У перші дні після офіційного релізу додаток був лідером серед розважальних застосунків і входив до трійки у загальному чарті безплатних додатків за кількістю завантажень в AppStore.
«Команда дитячої редакції Суспільного дуже цінує те, що батьки довіряють їм та завантажують додаток "Бробакс". Кожен відгук і коментар дуже цінні. Тож продовжуємо працювати над оновленням додатка, розширенням бібліотеки контенту й персоналізацією, щоб "Бробакс" ставав ще зручнішим і доступнішим», — зазначили в Суспільному.
Суспільне запустило власну платформу з контентом для дітей — додаток «Бробакс».Це перша цифрова платформа компанії з пропозицією дитячого контенту за прототипом OTT. У додатку доступно понад 250 годин дитячого контенту — мультсеріали та повнометражні мультики, пізнавальні дитячі шоу, мультфільми жестовою мовою та каталог аудіоказок.
У додатку є частина контенту, захищена авторським правом і, відповідно до умов контрактів, дозволена для трансляції лише на території України. Однак мультсеріали «ТОТО», «Маленький Бу», «Портал пригод», «Яся та її робот», проєкт «Бробакс Шоу» й увесь каталог аудіоказок виробництва Суспільного доступні для перегляду по всьому світу.
Наразі додаток працює у тестовому режимі, тому на час додавання оновлень при перегляді відео додаток може видавати помилку. У такому разі потрібно зачекати кілька хвилин і спробувати знову.
- Читайте також: «Це стратегічна інвестиція в майбутнє». Суспільне презентувало цифровий додаток «Бробакс»
Розвивати дитячий напрям Суспільне мовлення розпочало з 2021 року. Дошкільний ютуб-канал за кілька років уже має 124 тисячі підписників та понад 55 мільйонів переглядів. Серед пропозицій контенту як мультфільми українського виробництва, так і адаптація якісної європейської анімації.
Фото: Суспільне

