Колишній керівник Ford заявляє, що розвиток електромобілів продовжиться навіть без державної підтримки
Колишній керівник Ford заявляє, що розвиток електромобілів продовжиться навіть без державної підтримки

Колишній керівник Ford заявляє, що розвиток електромобілів продовжиться навіть без державної підтримки

Автомобільна промисловість постійно змінюється. Хоча електричні транспортні засоби набувають все більшої популярності у всьому світі, у США вони стикаються з серйозними викликами. Федеральний уряд більше не субсидіює їх, автомобілі з двигунами внутрішнього згоряння не несуть суворих штрафів за порушення економічних норм, а середня ціна електромобілів залишається вищою. Незважаючи на це, колишній генеральний директор Ford Марк Філдс впевнений, що адаптація електромобілів продовжуватиме поступово зростати.Під час інтерв’ю з CNBC у п’ятницю Філдс заявив, що очікує “поступового зростання” попиту на електричні транспортні засоби після рішення адміністрації Трампа у вересні припинити податкові кредити у розмірі 7500 доларів для нових та 4000 доларів для вживаних електромобілів. Колишній керівник Ford, який очолював компанію з 2014 по 2017 роки, вважає, що довгострокове впровадження залишається неминучим у міру того, як споживачі все більше переходять на відновлювані джерела енергії.GM оголосила, що здійснює списання на 1,6 мільярда доларів, пов’язане зі “стратегічним переформатуванням” її плану розвитку електромобілів.Нинішній генеральний директор Ford Джим Фарлі також заявив раніше цього місяця, що втрата податкових кредитів може скоротити продажі електромобілів у США вдвічі в найближчій перспективі. Як і Філдс, Фарлі вважає, що рівень адаптації продовжуватиме зростати з появою більш доступних моделей. Колишній керівник зазначив, що автовиробники “кинулися в електрифікацію” без повного розуміння попиту споживачів.Однак не всі погоджуються, що скасування субсидій так сильно вплине на адаптацію, як очікувалося. Колишній керівник глобальних продажів Tesla Джон Макнейл раніше цього місяця повідомив CNBC, що європейські ринки продовжували зростати, незважаючи на аналогічне скорочення субсидій. Таким чином, існує ймовірність, що американський ринок може відновитися, коли покупці адаптуються до нових цін. Ex-Ford CEO Says EV Growth Will Keep Going Even Without Washington’s WalletПерехід на електричні транспортні засоби залишається складною метою для автовиробників, особливо в умовах змін у регулюванні та економічній невизначеності. Однак довгострокові тенденції, такі як зниження вартості акумуляторів і розширення інфраструктури зарядки, можуть сприяти подальшому розвитку цього сектора. Автовиробникам, ймовірно, доведеться балансувати між інвестиціями в електрифікацію та підтримкою традиційних лінійок продуктів, щоб задовольнити різноманітні потреби ринку.

Источник материала
loader
loader