/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2F13b8df6a5ef3dcb367145f09fe434809.jpg)
Volkswagen настільки прагне залучити водіїв Honda, що готовий платити за перехід
Автовиробник Volkswagen вдається до агресивної маркетингової стратегії, пропонуючи власникам автомобілів Honda значні фінансові стимули для переходу на свої моделі. Ця акція включає грошові бонуси, які не вимагають обов’язкового обміну поточного транспортного засобу.Volkswagen явно намагається підірвати лояльність до бренду Honda, вважаючи, що його пропозиції можуть переконати водіїв змінити японського виробника на німецького. Хоча точні причини такого вибору не розкриваються, очевидно, що компанія бачить потенціал у цій аудиторії.Для отримання бонусу у 2000 доларів на модель Tiguan 2025 року необхідно, щоб у домогосподарстві був зареєстрований Honda 2015 року або новіше. Ця пропозиція діє при оренді через Volkswagen Financial Services або Wells Fargo. Додатково, модель Taos 2025 та 2026 років має стимул у 750 доларів.Акція розпочалася 1 жовтня та триватиме до 5 січня 2026 року, надаючи власникам Honda достатньо часу для тест-драйву та прийняття рішення. Важливо, що для участі не потрібно здавати свій поточний автомобіль у обмін.Для поширення інформації Volkswagen запустив національну рекламну кампанію, яка охоплює соціальні мережі, стрімінгові сервіси, такі як Hulu, Prime Video та HBO Max, а також традиційне телебачення. Ролики порівнюють Tiguan з Honda CR-V, акцентуючи на потужнішому двигуні та нижчих витратах на обслуговування.Ця кампанія запущена на тлі зниження продажів моделей Tiguan та Taos. У третьому кварталі продажі Tiguan впали на 23%, до 48 951 одиниці, а Taos — на 15%, до 40 524 одиниць. Натомість Honda CR-V показав зростання на 3,1%, досягнувши 307 501 одиниці, що зберігає за ним друге місце серед компактних кросоверів у США після Toyota RAV4.
Такий підхід Volkswagen може свідчити про зростання конкуренції на ринку компактних кросоверів, де традиційні лідери, такі як Honda та Toyota, продовжують домінувати. Пропозиція грошових стимулів без необхідності обміну автомобіля може бути спробою залучити клієнтів, які раніше не розглядали Volkswagen через високу вартість переходу. Успіх цієї стратегії залежатиме від того, наскільки переваги німецьких моделей переважать лояльність до встановлених брендів.

