/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2F1d7b92178d662d3c6a9a3cca38f8e6b6.jpg)
Акції Polestar на межі зникнення після попередження від Nasdaq
Спочатку Polestar здавалася перспективною ідеєю: взяти найкраще від Volvo, додати спортивніший дизайн та покращену продуктивність.Однак, незважаючи на міцну основу, компанія не реалізувала свій потенціал. Сьогодні це стає очевидним, оскільки її акції опинилися під загрозою делістингу.У короткому повідомленні шведський автовиробник повідомив, що отримав попередження від Nasdaq про невідповідність вимогам мінімальної ціни акцій у один долар. Акції компанії закрилися на рівні 0,84 долара, що близько до річного мінімуму в 0,82 долара та значно нижче річного максимуму в 1,42 долара.Аналізуючи графік цін, можна побачити, що акції Polestar перебувають нижче порогу в один долар з кінця вересня. Це не обнадійливий сигнал, але компанія має час до 29 квітня, щоб виправити ситуацію.Це завдання виявляється складнішим, ніж здається, оскільки вимагає, щоб ціна закриття акцій становила щонайменше один долар протягом десяти послідовних робочих днів. Якщо компанія не зможе цього досягти, вона може отримати додаткове продовження на 180 днів.Незважаючи на складну ситуацію для акціонерів, у Polestar є певні позитивні тенденції. Роздрібні продажі за третій квартал зросли на 13% до 14 192 одиниць, а з початку року — на 36% до 44 482 транспортних засобів.
Крім того, компанія нарешті представила серійну версію моделі Polestar 5 на автосалоні в Мюнхені. Цей конкурент Porsche Taycan має сміливий дизайн, акумуляторну батарею ємністю 112 кВт·год та потужність до 872 к.с.Більш того, автовиробник представив значно вдосконалену модель Polestar 3 1 жовтня. Вона оснащена абсолютно новою 800-вольтовою електричною архітектурою, новими акумуляторами та оновленими електродвигунами. Це робить кросовер швидшим, потужнішим та ефективнішим.
Фінансові проблеми Polestar відбуваються на тлі загального уповільнення ринку електромобілів, коли багато виробників стикаються зі зниженням попиту та зростанням конкуренції. Успіх нових моделей, таких як Polestar 5 та оновлений Polestar 3, може стати ключовим фактором для відновлення довіри інвесторів і стабілізації цін на акції. Однак, для досягнення цієї мети компанії знадобиться не лише технічні інновації, але й ефективна маркетингова стратегія, спрямована на підвищення обізнаності про бренд та залучення нових клієнтів.

