/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F434%2Fcd51688ad9674f1c4a9476a087e9255d.jpg)
Bluesky досягнув 40 мільйонів користувачів та запускає бета-версію «дизлайків»
Соціальна мережа Bluesky, яка щойно оголосила про нову позначку в 40 мільйонів користувачів, незабаром почне тестувати «дизлайки» як спосіб покращення персоналізації у своїй головній стрічці Discover та інших.
Новина була поширена разом із низкою інших оновлень та змін у контролі розмов , які включають незначні налаштування відповідей, покращене виявлення токсичних коментарів та інші способи визначення пріоритетності більш релевантних розмов для окремого користувача.
Зі скорою появою бета-версії «не сподобається», Bluesky враховуватиме новий сигнал для покращення персоналізації користувачів. Коли користувачі ставлять «не сподобається» публікаціям, система дізнаватиметься, який контент вони хочуть бачити менше. Це допоможе не лише визначити рейтинг контенту в стрічках, але й рейтинг відповідей.
Компанія пояснила, що зміни покликані зробити Bluesky місцем для більш «веселого, щирого та шанобливого обміну» — указ, який настав після місяця заворушень на платформі, оскільки деякі користувачі знову критикували платформу за її рішення щодо модерації . Хоча Bluesky розроблено як децентралізована мережа, де користувачі самостійно керують модерацією, деякі користувачі Bluesky хочуть, щоб сама платформа блокувала поганих акторів та суперечливі постаті, замість того, щоб залишати користувачам право їх блокувати.
Однак Bluesky хоче більше зосередитися на інструментах, які надає користувачам для контролю власного досвіду.
Сьогодні це включає такі речі, як списки модерації, які дозволяють користувачам швидко блокувати групу людей, з якими вони не хочуть взаємодіяти, елементи керування фільтрами контенту, приглушені слова та можливість підписатися на інших постачальників послуг модерації. Bluesky також дозволяє користувачам відокремлювати цитати, щоб обмежити небажану увагу, яка давно впливає на токсичну культуру « данкінгу » на X (раніше Twitter).
Окрім дислайків, компанія заявляє, що тестує поєднання оновлень рейтингу, змін дизайну та інших інструментів зворотного зв'язку для покращення спілкування у своїй мережі.
Це включає нову систему, яка відображатиме «соціальні райони» на Bluesky, тобто зв’язки між людьми, які часто взаємодіють та відповідають один одному. Bluesky каже, що надає пріоритет відповідям від людей, «ближчих до вашого району», щоб зробити розмови, які ви бачите у своїй стрічці, більш релевантними та звичнішими. Нові «не вподобання» також можуть мати певний вплив, каже Bluesky.
План Bluesky щодо картографування соціальних районів може розв'язати цю проблему в міру його масштабування.
Компанія також заявила, що її остання модель краще виявляє відповіді, які є «токсичними, спамними, не за темою або опублікованими недобросовісно», та знижує їх рейтинг у темах, результатах пошуку та сповіщеннях.
Ще одна зміна кнопки «Відповісти» тепер перенаправлятиме користувачів до повного обговорення, а не одразу на екран створення повідомлення, що може спонукати їх прочитати обговорення, перш ніж відповідати.
Це, каже Блускай, простий спосіб «зменшити згортання контенту та зайві відповіді» — ще одна критика, яку зазвичай висувають на адресу Twitter/X.
Крім того, компанія налаштовує функцію налаштувань відповідей, щоб зробити користувачам більш помітним те, що вони можуть контролювати, хто може відповідати на їхні публікації.

