/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2Fed88d8358a92311404e26a99b2d8a28e.jpg)
Жовтневий шок Ford демонструє наслідки зникнення податкових пільг на електромобілі у розмірі 7500 доларів
Жовтень став одним з найбільш аналізованих місяців для автомобільної промисловості. Після закінчення федеральних податкових кредитів на електромобілі 31 вересня виробники уважно стежать за поведінкою покупців, які втратили фінансові стимули.Для Ford жовтень показав змішану картину: загальні продажі зросли на 1,6%, але продажі електромоделей різко впали майже на 25% – до 4709 автомобілів порівняно з 6264 рік тому.Mustang Mach-E впав на 12,3% до 2906 одиниць, хоча за рік його продажі зросли на 15% і становлять 44868 одиниць. F-150 Lightning, виробництво якого «невизначено» призупинено через переоцінку попиту, впав на 17,2% – з 1863 до 1543 продажів у жовтні.Повністю електричний фургон E-Transit показав найкрутіше падіння – на 76% у порівнянні з минулим роком, до лише 260 одиниць у жовтні.Продажі гібридів пом’якшилися, знизившись на 4% до 17498 одиниць, хоча за підсумками року вони зросли майже на 20%. Серед моделей з ДВЗ та гібридів кілька хітів допомогли підтримати загальні показники Ford.Bronco зріс на 14,4% до 11250 одиниць, а пікап Ranger стрибнув на 48% до 7741 поставки. Explorer та Expedition показали скромне однозначне зростання, компенсуючи втрати від знятого з виробництва Edge та менш популярного Escape (-16,4%).
Також помітним став Mustang з ДВЗ, продажі якого зросли на 43% – з 2688 до 3845 одиниць, обігнавши свого електричного побратима після місяців відставання. Однак з початку року продажі цієї класичної моделі впали на 6,4% до 36663 одиниць.Загальні продажі бренду Ford зросли на 2,5% до 167484 автомобілів завдяки попиту на вантажівки. Поставки F-Series збільшилися на 0,7% до 67930 одиниць, а Maverick продовжив стабільне зростання на 2% до 11086 продажів.
Lincoln пережив важкий місяць: загальні продажі впали на 13,4% до 8100 автомобілів, незважаючи на успіх Navigator, який зріс на 37,6% до 1624 поставок. Всі інші моделі Lincoln показали двоцифрове падіння. Проте за підсумками року бренд залишається в плюсі зі зростанням на 3,6% до 83879 одиниць.
Ці дані підкреслюють, наскільки ринок залежить від державних стимулів для електромобілів. Падіння продажів EV після скасування кредитів може змусити виробників переглянути свої стратегії, зосередившись на гібридах та традиційних моделях, які продовжують користуватися стабільним попитом. У майбутньому автовиробникам, ймовірно, доведеться знаходити нові шляхи стимулювання покупців, особливо в умовах змін у регулюванні.

