/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2F039164241be7c8df0af8049de6216b84.jpg)
Автовиробник, який відмовився від бензинових двигунів, створює найпотужніший з них
П’ять років тому Lotus пообіцяв повністю перейти на електричні моделі, випустивши такі автомобілі, як Eletre, Emeya та Evija. Однак, подібно до інших виробників, британський бренд тепер повертається до гібридних технологій, не відмовляючись повністю від двигунів внутрішнього згоряння.Першим кроком у цьому напрямку стане гібридна версія Eletre, яка поєднує електричні амбіції компанії з практичністю традиційних двигунів. Рік тому Lotus вже натякнув на розробку гібридної системи, але деталі залишалися таємницею. Тепер ситуація змінюється.Під час останньої зустрічі щодо фінансових результатів генеральний директор Фен Цінфен підтвердив, що перший гібридний автомобіль Lotus матиме потужність 912 к.с. Модель надійде в китайські салони у першому кварталі 2026 року, а поставки в Європі почнуться пізніше того ж року.Компанія планує випустити три гібридні моделі. Якщо першою буде оновлена Eletre, то другою може стати гібридна версія седана Emeya. Третя модель, менший SUV під назвою Vision X, очікується у 2027 році та займе позицію нижче Eletre.Нова силова установка, названа «Hyper Hybrid», базується на 900-вольтовій електричній платформі, що забезпечує надшвидку зарядку. Система дозволяє зарядити акумулятор від 10 до 80 відсотків за десять хвилин при підключенні до відповідної інфраструктури.Двигун внутрішнього згоряння виконуватиме функцію генератора, заряджаючи акумулятор під час руху автомобіля. Деталі про двигун поки не розголошуються, але, ймовірно, це буде турбований чотирициліндровий агрегат.
Фен пояснив, що гібридні моделі дозволять компанії охопити більше ринків, особливо в регіонах, де перехід на повністю електричні автомобілі відбувається повільніше.Гібридні моделі Lotus не лише забезпечать продуктивність, порівнянну з електричними аналогами, але й значно збільшать запас ходу. Якщо електричний Eletre має діапазон від 254 до 373 миль, то гібриди з системою Hyper Hybrid зможуть проїхати до 684 миль без дозаправки.
Цей крок відображає загальну тенденцію в автомобільній промисловості, де виробники шукають баланс між екологічними цілями та практичними потребами споживачів. Швидка зарядка та збільшений запас ходу роблять гібриди привабливими для тих, хто не готовий повністю переходити на електрику, особливо в регіонах з обмеженою інфраструктурою. Lotus, зберігаючи високі стандарти продуктивності, демонструє гнучкість у відповідь на виклики сучасного ринку.

