/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F434%2F14acc99cb32db1d9b75df94b97a285e3.jpg)
Google спростувала чутки про рекламу в чат-боті Gemini
Google категорично заперечила чутки про те, що компанія нібито планує додати рекламу в свій застосунок зі штучним інтелектом Gemini. Віцепрезидент Google з глобальної реклами Даніель Тейлор заявив, що такі повідомлення неточні та базуються на припущеннях анонімних джерел. За його словами, у Gemini реклами немає і планів додавати її немає.
Раніше видання AdWeek писало, що Google повідомила рекламним агенціям про можливий запуск реклами в чат-боті Gemini приблизно у 2026 році. Стверджувалося, що цей формат мав бути окремим від рекламних рішень на кшталт AI Overviews. Утім, Google повністю спростувала цю інформацію.
Офіційний акаунт Google AdLiaison також підтвердив: реклама справді з’являється в AI Overviews у США та поступово поширюється на інші англомовні країни, а тестування рекламних форматів у режимі AI Mode триває. Але ці формати не мають стосунку до застосунку Gemini.
Цікаво, що спростування з’явилося на тлі швидкого зростання популярності Gemini. У жовтні Google повідомила, що місячна аудиторія сервісу перевищила 650 мільйонів користувачів – значно більше, ніж 350 мільйонів на початку року. Частину цього зростання забезпечив проєкт Nano Banana, який приніс 23 мільйони нових користувачів.

