Google Doppl - додаток для примірки одягу на основі штучного інтелекту додає стрічку новин для покупок
Google Doppl - додаток для примірки одягу на основі штучного інтелекту додає стрічку новин для покупок

Google Doppl - додаток для примірки одягу на основі штучного інтелекту додає стрічку новин для покупок

 Google оголосив про запуск стрічки пошуку товарів у Doppl , експериментальному додатку, який використовує штучний інтелект для візуалізації того, як на вас можуть виглядати різні вбрання.

Технологічний гігант стверджує, що ідея нової стрічки полягає в тому, щоб відображати рекомендації, щоб користувачі могли знаходити та віртуально приміряти нові товари. Майже все в стрічці можна придбати, з прямими посиланнями на продавців.

Стрічка відкриттів містить відео реальних продуктів, створені штучним інтелектом, та пропонує наряди на основі вашого персоналізованого стилю. Google визначає ваш стиль, аналізуючи вподобання, якими ви ділитеся з Doppl, та товари, з якими ви взаємодієте.

Цей крок відбувається на тлі того, що короткі відеострічки, особливо в TikTok та Instagram, змусили користувачів гортати візуальні стрічки та купувати те, що вони бачать. Однак, на відміну від TikTok та Instagram, де справжні інфлюенсери демонструють продукти, нова стрічка Google складається лише з контенту, згенерованого штучним інтелектом.

Хоча декому може не подобатися стрічка даних, створена штучним інтелектом, Google, ймовірно, розглядає її як спосіб представлення продуктів у форматі, до якого люди вже звикли. Крім того, для компанії має сенс спробувати нову стратегію електронної комерції, особливо враховуючи, що вона продовжує втрачати позиції таким компаніям, як Amazon, та платформ соціальних мереж.

Варто зазначити, що відео, згенеровані штучним інтелектом, не є чимось новим для Doppl. Хоча додаток створює зображення віртуальної версії вас самих у різному одязі, він може перетворювати ці статичні зображення на відео, згенеровані штучним інтелектом. Мета цього — дати вам краще уявлення про те, як цей одяг виглядатиме на вас у реальному житті.

Нова стрічка Discovery доступна на Doppl для iOS та Android у США для користувачів віком від 18 років.

Хоча стрічка, що складається виключно з контенту, згенерованого штучним інтелектом, здавалася б дивною ще рік тому, зараз ця ідея набирає обертів. Наприклад, у вересні OpenAI запустила Sora , платформу соціальних мереж, яка містить лише відео зі штучним інтелектом. Meta також має коротку відеострічку відео, згенерованих штучним інтелектом, під назвою « Vibes » у застосунку Meta AI.

Источник материала
loader
loader