Nissan має крихітного переможця, і Трамп привернув до нього увагу
Nissan має крихітного переможця, і Трамп привернув до нього увагу

Nissan має крихітного переможця, і Трамп привернув до нього увагу

Нещодавній візит президента США Дональда Трампа до Японії, окрім політичного контексту, несподівано висвітлив один з найпопулярніших автомобільних сегментів країни — так звані кей-кари. Для Nissan така увага виявилася дуже вчасною.Повернувшись до США, президент Трамп заявив, що побачені ним в Японії автомобілі “дуже маленькі, вони справді милі”, і наказав міністру транспорту Шону Даффі полегшити закони, які забороняють їх продаж на американському ринку.Однак для Nissan такий розвиток подій виявився вдалим. Всього кілька місяців тому компанія представила нове покоління свого кей-кара Roox, і він вже став місцевим хітом.На початку тижня Nissan повідомив, що з моменту презентації нового Roox наприкінці серпня в Японії надійшло понад 20 000 замовлень на цю модель. Ця новинка буде конкурувати з першим кей-каром BYD, представленим у жовтні під назвою Racco.Хоча здається малоймовірним, що ці крихітні автомобілі, хоч і з чарівним дизайном, будуть добре продаватися в Сполучених Штатах, вони залишаються важливою частиною японського ринку.Дані Японської асоціації легких транспортних засобів і мотоциклів показують, що в листопаді найпопулярнішим кей-каром був Honda N-Box, було продано 16 198 одиниць, що вивело його на комфортне перше місце перед Subaru Spacia з 12 904 проданими автомобілями.Модель Nissan значно піднялася в рейтингу, продажі в листопаді склали 7 741 одиницю, що на 43 відсотки більше, ніж у жовтні, і на 41 відсоток більше, ніж у листопаді минулого року.Джерело: JAMA (Японська асоціація автовиробників)Президент та головний виконавчий директор Nissan Іван Еспіноза нещодавно висловив готовність співпрацювати з іншими компаніями в США для розробки майбутніх продуктів і силових агрегатів. Спільний проект з Mitsubishi та Honda може бути одним із найкращих варіантів для Nissan.Наразі ж Nissan не вказував на плани щодо виробництва кей-карів в США, незважаючи на зацікавленість Трампа. Якщо компанія зможе знайти спосіб зробити економіку проекту вигідною, можливо, Roox з часом знайде своє місце на американських дорогах.Популярність мікролітражок в Японії ґрунтується на конкретних умовах: щільне міське середовище, обмеження на паркування та податкові пільги. Їх поява на ринку США, де домінують пікапи та кросовери, вимагала б не лише змін у законодавстві, але й значної зміни менталітету покупців. Успіх Nissan Roox вдома демонструє, що навіть у нішовому сегменті можна досягти значних результатів завдяки актуальному дизайну та маркетингу, що вчасно скористався зовнішніми факторами, такими як заява публічної особи.

Источник материала
loader
loader