/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2Fbc226f79ba50b379b0da1840f0c4191f.jpg)
BMW та Porsche втратили китайський ринок преміум-авто на користь нового гравця за 100 тисяч доларів
Коли Huawei об’єднала зусилля з автовиробником JAC для запуску бренду Maextro та моделі S800, багато хто скептично ставився до заяв про намір конкурувати з такими гігантами розкоші, як Maybach та Rolls-Royce. Ідея нового китайського бренду, що претендує на вершину автомобільного світу, здавалася надто сміливою. Проте вже за рік Maextro S800 довів свою життєздатність, ставши найпопулярнішим автомобілем у Китаї з ціною від 100 000 доларів.Ще недавно іноземні виробники, особливо європейські, міцно тримали в руках китайський ринок дорогих автомобілів. Однак ситуація стрімко змінюється. Місцеві покупці все частіше обирають вітчизняні марки навіть у сегменті люкс, що було б важко уявити кілька років тому. За даними Bloomberg, у листопаді Maextro S800 обійшов за обсягами продажів не лише Porsche Panamera чи BMW 7-Series, але й їх сукупні показники. Він також випередив Mercedes S-Class та, що особливо показательно, варіант Maybach.Ключовим фактором привабливості S800 є його конкурентна ціна. При довжині понад 5,4 метра, що відповідає повнорозмірному люкс-седану, автомобіль коштує від 708 000 до 1 020 000 юанів. Для порівняння, BMW 7-Series стартує від 919 000 юанів, Porsche Panamera — від 1,1 мільйона, а Mercedes S-Class — від 1,47 мільйона. Однак справа не лише в ціні. Maextro S800 багато що пропонує: триекранну панель приладів, 40-дюймовий проектор для задніх сидінь, що перетворює салон на приватний кінотеатр, автоматичні двері, кришталеві кнопки та стелю з ефектом зоряного неба. Салон оздоблений деревиною та шкірою, а система допомоги водію базується на технологіях Huawei.Як повідомляють аналітики, такі німецькі гіганти, як BMW, Mercedes та Audi, продовжують втрачати частки ринку в Китаї, відчуваючи труднощі в конкуренції з місцевими виробниками за ціною та набором технологічних функцій. Завданням для Huawei та Maextro тепер є не просто викликати перший ажіотаж, а підтримати цей імпульс у довгостроковій перспективі. Паралельно інші китайські бренди, наприклад YangWang від BYD, також активно входять у ціновий сегмент понад 100 000 доларів зі своїми моделями, що лише посилює конкуренцію.Швидке зростання продажів Maextro S800, який отримав 18 000 замовлень за перші 175 днів і зараз реалізується обсягом понад 2000 авто на місяць, є яскравим маркером глибоких трансформацій. Китайський автопром демонструє, що здатний створювати не просто доступні електромобілі, а й повноцінні продукти для найвищого класу, що переосмислюють уявлення про розкіш, базуючи її на передових цифрових технологіях. Це змушує переглянути усталену ієрархію в автомобільному світі та прогнозувати подальше посилення позицій китайських виробників на глобальному ринку преміальних авто.
