/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F127%2F8aa2e0d610d4eee70b6c4f8800dd56f5.jpg)
Зеленський "виторгував" у Криклія держзамовлення на вагони для Крюківського заводу
Міністр інфраструктури Владислав Криклій, після публічної дискусії із президентом Володимиром Зеленським пообіцяв, що "Укрзалізниця" замовить у Крюківського вагонобудівного заводу 90 пасажирських вагонів та 3 дизель-потяга.
Про це він повідомив в Кременчуці на Крюківському вагонобудівному заводі.
"Згідно отриманого вчора завдання, яке ми дізналися із ЗМІ, ми почали відпрацьовувати ці питання.
Було неприємно дізнатися, що колишнє керівництво "Укрзалізниці" не знаходило спільної мови, а навпаки вело дискусії через суди, АМКУ і навіть писали листи скарги з метою дискредитації якості виробництва заводу.
"Ми проговорили наш план мінімум - це 2-3 дизель-потяги і до 100 пасажирських вагонів.
Остаточна кількість залежатиме від фінансового плану, який зараз узгоджує наглядова рада УЗ,будемо виходити з цифр, які ми можемо забезпечити", - заявив міністр.
Потім слово взяв Зеленський:.
"Мені здається настають часи, коли треба казати конкретні речі.
тому пане міністр я хотів би, щоб ми зараз сказали, що ми дійсно замовимо 3 дизеля і 100 вагонів.
Не до 100, а 100.".
"Можна трішке менше? 80-90 - запитав Криклій - Виходячи з фінансового плану, я не знаю як наглядова рада…".
"80-90 не підходить.
Давайте тоді не 100, а 90, домовились", - резюмував президент.
5 березня президент Володимир Зеленський викликав до Полтавської області міністра інфраструктури Владислава Криклія задля вирішення проблеми щодо зриву контракту "Укрзалізниці" з "Крюківським вагонобудівним заводом" на постачання вагонів та дизель-потягів.
Як повідомлялося раніше, в липні 2019 Крюківський вагонобудівний завод (КВБЗ) подав позов до суду проти УЗ на 1,4 млрд грн і стверджує, що УЗ своїми діями доводить завод до банкрутства.
У прес-службі КВБЗ повідомили, що УЗ порушила чотири договори на поставку 54 пасажирських вагонів, не розрахувалася за 11 пасажирських вагонів, отриманих в грудні 2018 року і січні 2019 року, а також не сплатила авансові платежі за договорами.
Крім того, Укрзалізниця не приймає вже готові вагони відповідно до укладених договорів.
Економічна правда.

