Власник “Хортиці" та "Шустова" розповів, чи стали українці більше пити на карантині
Власник “Хортиці" та "Шустова" розповів, чи стали українці більше пити на карантині

Власник “Хортиці" та "Шустова" розповів, чи стали українці більше пити на карантині

Власник “Хортиці" та "Шустова" розповів, чи стали українці більше пити на карантині - Фото 1

Генеральний директор компанії Global Spirits Євген Черняк не фіксує зростання продажів алкогольної продукції в Україні під час карантину.

"Продуктом під моїм брендом користується категорія населення "середній плюс", яка не залежить від можливостей.

Вони купують мій продукт, коли у них є потреба", - заявив Черняк.

"Через девальвацію гривні мій "імпортний конкурент" подорожчав.

У такі періоди споживач уважно дивиться на продукт місцевого виробництва", - додав він.

"З іншого боку, ринок трохи впав, тому що ми не товар першої необхідності.

Ці два різноспрямовані тренди дали нам загальний "нуль" в індустрії", - заявив гендиректор Global Spirits.

Черняк спростив структуру управління бізнесом і зменшив розмір кредитного портфеля в рамках підготовки до майбутньої світової рецесії.

Global Spirits - найбільший в Європі міжнародний алкогольний холдинг.

У структуру холдингу входять найбільші виробничі майданчики ЛГЗ "Хортиця" і "Одеський коньячний завод", а також дистрибуційна компанія "УДК".

Портфель холдингу включає горілчані, коньячні і винні бренди.

Продукція Global Spirits експортується в понад 87 країн світу.

Центральний офіс знаходиться в Нью-Йорку (США).

Економічна правда.

Теги за темою
Коронавірус алкоголь
Джерело матеріала
Згадувані персони
loader
loader