/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Fadmin%2F735b18aa-25da-4e31-b023-bcc4dee5679c.png)
Новий скандал з Ощадбанком: на цей раз не обійшлося без поліції
Ощадбанк знову опинився у епіцентрі скандалу. На цей раз конфлікт пов'язаний з обвинуваченням одного з клієнтів на адресу фінансової установи у вчиненні шахрайських дій і небажанні вирішувати проблему.
Про непорозуміння стало відомо з листа обуреного користувача.
Суть невдоволення клієнта Ощадбанку
Згідно з текстом, який міститься в листі обуреного користувача послуг зазначеної фінустанови, в той час, як він перебував у відрядженні, йому надіслали смс-повідомлення, що оповіщає про зняття з особистої карти 368,74 гривень.
Користувач, нібито, відразу зателефонував на "гарячу лінію" банку, щоб заблокувати картку. За словами обуреного клієнта, він задав питання співробітнику установи з приводу причини того, що кошти зняли вранці, а повідомлення про це було доставлено лише ввечері. У відповідь на лінії йому повідомили, що це пов'язано з оператором.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Fadmin%2F519c059d-f5a7-4ea0-9395-2cd3b2bb8d6b.jpeg)
Підписуйтесь на наш канал в Twitter і дізнавайтеся новини України та світу!
Тоді, як повідомив автор листа, він вирішив перевипустити картку, а по приїзді додому відправився у відділення фінансової установи. Отримавши замовлену виписку з картки за день інциденту клієнт, за його словами, виявив, що в інтернет-сервісі банку не був зафіксований час зняття грошей. Це ще більше обурило автора звернення і він відправився у відділення поліції для написання заяви.
Користувач фінустанови також написав відповідну заяву по відношенню до заввідділенням банку.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Fadmin%2Ff10eed72-5e99-43ad-9162-2405a4d172eb.png)
Слідкуйте за нами, де Вам зручно: наш Telegram і Viber!
Через кілька днів, за його словами, надійшов дзвінок від працівниці Ощадбанку з проханням з'явитися у відділення для написання ще однієї заяви, яка полягала в наданні згоди на зняття з карти ще 500 гривень у разі відсутності доказів про скоєння злочинних маніпуляцій з картою.
"Ось так Ощадбанк бореться не з шахраями, а з клієнтами" - резюмував автор листа.
Реакція представників Ощадбанку на інцидент
Через 8 годин після публікації листа користувача співробітники банку написали відповідне повідомлення, в якому повідомили, що під час здійснення переказів за допомогою особистого кабінету Ощад 24/7 всі операції вимагають підтвердження введенням одноразового паролю з смс-повідомлення. А для операцій на інших ресурсах, включаючи PayPal, як в даному випадку, виникає необхідність введення повних реквізитів карти.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Fadmin%2Fd70ac6a0-9ffc-4018-be88-0853a7bf4847.png)
Представники банку відзначили, що у тому випадку, якщо дані карти були скомпрометовані, то блокування є вірним рішенням і запевнили користувача, що проведенням розслідування займуться правоохоронні органи, а банк надасть їм необхідні дані.
Раніше MY.UA повідомляв про те, що на проспекті Олександра Поля пролунав вибух у відділенні "Ощадбанку".
Також ми розповідали, що у Приватбанку - нові незадоволені клієнти. На цей раз конфліктна ситуація пов'язана з комісією при оплаті комунальних послуг.

