Новий скандал з Ощадбанком: на цей раз не обійшлося без поліції
Новий скандал з Ощадбанком: на цей раз не обійшлося без поліції

Новий скандал з Ощадбанком: на цей раз не обійшлося без поліції

Ощадбанк знову опинився у епіцентрі скандалу. На цей раз конфлікт пов'язаний з обвинуваченням одного з клієнтів на адресу фінансової установи у вчиненні шахрайських дій і небажанні вирішувати проблему.

Про непорозуміння стало відомо з листа обуреного користувача.

Суть невдоволення клієнта Ощадбанку

Згідно з текстом, який міститься в листі обуреного користувача послуг зазначеної фінустанови, в той час, як він перебував у відрядженні, йому надіслали смс-повідомлення, що оповіщає про зняття з особистої карти 368,74 гривень.

Користувач, нібито, відразу зателефонував на "гарячу лінію" банку, щоб заблокувати картку. За словами обуреного клієнта, він задав питання співробітнику установи з приводу причини того, що кошти зняли вранці, а повідомлення про це було доставлено лише ввечері. У відповідь на лінії йому повідомили, що це пов'язано з оператором.

Підписуйтесь на наш канал в Twitter і дізнавайтеся новини України та світу!

Тоді, як повідомив автор листа, він вирішив перевипустити картку, а по приїзді додому відправився у відділення фінансової установи. Отримавши замовлену виписку з картки за день інциденту клієнт, за його словами, виявив, що в інтернет-сервісі банку не був зафіксований час зняття грошей. Це ще більше обурило автора звернення і він відправився у відділення поліції для написання заяви.

Користувач фінустанови також написав відповідну заяву по відношенню до заввідділенням банку.

Слідкуйте за нами, де Вам зручно: наш Telegram і Viber!

Через кілька днів, за його словами, надійшов дзвінок від працівниці Ощадбанку з проханням з'явитися у відділення для написання ще однієї заяви, яка полягала в наданні згоди на зняття з карти ще 500 гривень у разі відсутності доказів про скоєння злочинних маніпуляцій з картою.

"Ось так Ощадбанк бореться не з шахраями, а з клієнтами" - резюмував автор листа.

Реакція представників Ощадбанку на інцидент

Через 8 годин після публікації листа користувача співробітники банку написали відповідне повідомлення, в якому повідомили, що під час здійснення переказів за допомогою особистого кабінету Ощад 24/7 всі операції вимагають підтвердження введенням одноразового паролю з смс-повідомлення. А для операцій на інших ресурсах, включаючи PayPal, як в даному випадку, виникає необхідність введення повних реквізитів карти.

Представники банку відзначили, що у тому випадку, якщо дані карти були скомпрометовані, то блокування є вірним рішенням і запевнили користувача, що проведенням розслідування займуться правоохоронні органи, а банк надасть їм необхідні дані.

Раніше MY.UA повідомляв про те, що на проспекті Олександра Поля пролунав вибух у відділенні "Ощадбанку".

Також ми розповідали, що у Приватбанку - нові незадоволені клієнти. На цей раз конфліктна ситуація пов'язана з комісією при оплаті комунальних послуг.

Источник материала
Поделиться сюжетом