Співаючий ректор оспівав улюблену національну страву в новому відео.
Після успішних кліпів Сало і Українські вареники, які набрали за місяць в YouTube більше 6 і 9 млн переглядів, Михайло Поплавський вразив ще одним на гастрономічну тему.
Співаючий ректор представив епатажне відео на хіт Український борщ, написаний понад 10 років тому Наталією Багмут, і нове аранжування, відповідно до сучасних музичних трендів.
Презентуючи відео в Університеті культури, Поплавський підкреслив, що ця робота – ще один його внесок у популяризацію України, її культури і традицій у світі.
– У нас багата гастрономічна спадщина, і нам потрібно вміти її зберігати, пропагувати, в хорошому сенсі цього слова, і захищати. Український борщ – це національна страва, рецепт якої передається з покоління в покоління, це наша гордість. Я і надалі буду популяризувати і лобіювати все українське. Переконаний, цей кліп за місяць набере більше 15 млн переглядів.
Попередні хіти викликали дуже великий інтерес за кордоном. Найбільше мої кліпи дивляться в Румунії, Казахстані, США, Канаді та інших країнах. У всьому світі знають, що таке українське сало, українські вареники і український борщ. І це не про страви національної кухні, а про культурну ідентифікацію нації в світовому просторі, – сказав Михайло Поплавський.
Знімати концертний кліп він довірив епатажній Олені Вінярській, відомій своєю креативністю і нестандартним підходом. Вона контролює кожну деталь процесу, починаючи від ґудзиків на костюмі, розробки образів від кутюр, макіяжу, декорацій і монтажу.
Підготовка до зйомок тривала майже місяць, а зняли відео всього за вісім годин. Як і попередні роботи, знімали у віртуальній доповненій реальності з використанням 3D-графіки і передових технологій.
Вінярська розповіла, що надихнулася творами знаменитого світового художника Енді Воргола і частково інтерпретувала його стилістику в кліп Український борщ.
Режисерка “закатала” національну страву у бляшані банки, мікрофон на стійці перетворила в ексклюзивний ополоник, а Поплавського – у хіпстера. Заради нової роботи він зважився на сміливий експеримент – зробив рожевий ірокез і зачитав реп англійською.
Стилізований кліп у червоно-чорно-білій гамі. За словами режисерки, червоний – це борщ, чорний – чорняві українські красуні, а білий – світла українська душа.
– Я хотіла, щоб цей кліп був не просто артівським і привертав увагу, а максимально емоційним, хайповим, прогресивним і ніс меседж. На принтах костюмів написаний рецепт борщу.
Він є і в дизайні, графіці й навіть в боді-арті на обличчі однієї з танцівниць. Це така акція мирного декларування, – поділилась Вінярська.
Новою роботою Поплавський вкотре ламає стереотипи і показує, що українське – сучасне, модне, стильне і креативне.
Це відзначили і гості презентації, зіркові друзі Поплавського – Павло Зібров, Катерина Бужинська, Ірина Федишин, Андрій Князь, Солоха та інші.
– Ну ви “начудили”. А якщо серйозно, то своїми кліпами Поплавський робить соціально важливу державну справу. Завдяки таким яскравим кліпам про наші національні страви, культуру дізнаються в світі. Тут він дійсно виступає культурним дипломатом, – не стримував емоцій Зібров після перегляду кліпу.
– А я готовий “чудити”, експериментувати, щоб привернути увагу молодої аудиторії – від 5 до 25 років. Вони дивляться TikТок, Іnstagram, YouTube, роблять меми та відеонарізки з моїх кліпів. Я хочу, щоб національна ідея зайшла в їхні голови 25-м кадром, – парирував Поплавський.
Свій меседж він має намір просувати і в подальших роботах. Уже зараз він готує ребрендинг кліпу А ми з кумою ходимо в баньку, а також розробляє ідеї для ліричних пісень Батьку, Сину мій.
Фото: Михайло Поплавський