Укрзалізниця у рамках програми Президента Володимира Зеленського "Велике будівництво" розпочала активні роботи з електрифікації ділянки Ковель — Ізов — Держкордон. Це допоможе зміцнити експортні позиції України в напрямку країн ЄС.
Про це написав у Facebook в.о. голови правління АТ "Укрзалізниця" Іван Юрик після інспекції на ділянці.
"Дільниця Ковель — Ізов — Держкордон надважлива для розвитку залізничних перевезень у напрямку країн Європейського Союзу. Електрифікація цього маршруту закладе міцний камінь у фундамент збільшення європейського транзитного вантажопотоку й розвиток економіки нашої держави", - повідомив він.
Укрзалізниця вже отримала дозвіл на початок основних робіт від Державної архітектурно-будівельної інспекції.
"Наразі тут вже тривають активні роботи. Далі за графіком — відбір підрядника для будівництва тягової підстанції Ковель", - розповів Юрик.
За даними пресслужби УЗ, електрифікація дозволить збільшити вагу вантажних поїздів на ділянці, підвищити її пропускну спроможність та скоротити терміни доставки вантажів. Крім того, запровадження електротяги на цій дільниці також дозволить вивільнити 10 магістральних тепловозів, що суттєво зменшить викиди продуктів згоряння в атмосферу (близько 12 тис. т/рік) та на 136,4 млн грн в рік зменшити експлуатаційні витрати.
Зараз на ділянці тривають роботи зі встановлення опор контактної мережі на станції Устилуг, модернізації рейкових кіл, прокладання кабельних мереж на станції Люблинець-Волинський.
В ході першої черги робіт передбачається реконструкція контактної мережі, обладнання стрілочних переводів системами електрообігріву, модернізація освітлення станційних горловин та залізничних переїздів, прокладання кабельних мереж, реконструкція пристроїв переїзної сигналізації, гучномовного оповіщення і технологічного зв’язку, монтаж світлофорів, панелей живлення, захисного заземлення, заміна батарейних шаф.
Нагадаємо, раніше заступник голови ОП і координатор "Великого будівництва" Кирило Тимошенко заявив, що в 2021 році велика увага буде приділена розвитку залізничного транспорту. Зокрема, вже досягнуто домовленість між Україною і Францією про постачання 130 електричних локомотивів.
Автор: Григорій Бондар