/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F1%2Fc05396de4bd0e360b2b7800899d575cd.jpg)
"Велике будівництво" прийшло на залізничну ділянку Ковель - Ізов - Держкордон
На залізничній ділянці Ковель — Ізов — Держкордон стартувала активна фаза робіт з її електрифікації.
Про це повідомив на своїй Facebook-сторінці в.о. голови правління УЗ Іван Юрик, який побував на ділянці з інспекцією.
Ділянка Ковель — Ізов — Держкордон, за словами Юрика, є надважливим проєктом програми президента Володимира Зеленського «Велике будівництво».
«По-перше, він є підґрунтям для зміцнення експортних позицій України в напрямку країн ЄС. По-друге, ціни на пальне постійно зростають, тож для власної енергетичної безпеки Укрзалізниця повинна максимально швидко та масштабно електрифікувати інфраструктуру. По-третє, маємо дбати про свою країну — підвищувати екологічність транспорту», — зазначив Юрик.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F1%2F07cc59320dcc95476209a3e58e1f607b.jpg)
За інформацією Укрзалізниці, електрифікація ділянки дозволить збільшити її пропускну спроможність, скоротити терміни доставки вантажів, звільнити 10 магістральних тепловозів, викиди продуктів згоряння від яких до атмосфери оцінюються у близько 12 тисяч тонн на рік, а експлуатаційні витрати зменшити на 136,4 млн гривень щорічно.
«Нарешті отримали зелене світло від Державної архітектурно-будівельної інспекції — дозвіл на початок основних робіт. Наразі тут вже тривають активні роботи. Далі за графіком — відбір підрядника для будівництва тягової підстанції Ковель», — повідомив також Юрик.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F1%2F0744f857406f1ce4fd26fdbbae2ad3e0.jpg)
Нагадаємо, заступник голови Офісу президента, координатор програми «Велике будівництво» Кирило Тимошенко анонсував отримання УЗ 130 нових французьких вантажних електровозів у межах ратифікованої міжурядової угоди України та Франції.

