Поплавський послав усіх в баню
Поплавський послав усіх в баню

Поплавський послав усіх в баню

Співаючий ректор представив епатажний кліп на свій хіт "А ми з кумою ходим в баньку"Ректор Університету культури Михайло Поплавський, який задає тренди в ТікТок, здивував ультрасучасною епатажною роботою. Він подарував нове життя своєму запальному, сповненому позитивної енергетики, хіту "А ми з кумою ходим в баньку", представивши його четверту екранізацію.Публикация от Михайло Поплавський (@poplavskiy_michail)Це вибуховий експеримент із сучасним аранжуванням та несподіваним провокаційним відео у форматі TікToк, знятий з використанням сучасних світових технологій LED cube, VR, Unreal Engine 4, tracking systems та 3D-графіки."Передусім я хотів, щоб кожен, хто подивиться цей кліп, усміхнувся, зарядився позитивною енергією та забув про всі проблеми. Так ми прокачуємо по емоціях. Весела пісня, гумор, оптимізм у всі часи допомагали українцям жити, дивитися на життя під іншим кутом та бачити у ньому хороше. Ми повинні цінувати свою здатність жартувати, веселитися, розважатися та робити це якнайчастіше. На оптимістах тримається світ, песимісти лише глядачі А банька з кумою – це завжди позитив. Тож ходіть у баню і будьте здорові", – сказав Поплавський.

Режисером епатажного відеокліпу виступила відома кліпмейкер Олена Вінярська. Вона втілила сміливі ідеї Поплавського на екрані, наповнивши кліп еротичною естетикою. За словами режисерки, вона надихнулась кінострічкою "Парубоцька вечірка у Вегасі". Новий кліп представлений в еклектичному стилі, у ньому поєднуються поп-арт з елементами хіп-хопу та фрістайлу. Використані також трендові аксесуари, зокрема, величезний вентилятор з "дівчат-лобстерів". У роботі Олена вперше застосувала незвичайний монтаж – картинка змінюється через дві секунди. Так що кожна сцена – це окремий ролик для Тікток."Кліп складається з коротких трендових тіктоківських відео. Під час зйомок ми використовували бандани, перуки, аксесуари та луки із крайніх колекцій модних світових брендів. За тікток-трендами на костюмі Михайла Поплавського прописали слова пісні. У кліпі і дрова рубали, і пиво з раками пили, і танцювали, і караоке співали. Все за найкращими банними традиціями", – розповіла Вінярська.Роль спокусливої куми дісталася красуні Наталії Миронюк. Вона відобразила збірний образ ідеальної жінки за відгуками чоловіків в інтернеті та соцмережах. Це блакитноока блондинка, з вузькою талією, довгими ногами та пишним бюстом. Ефектна і пристрасна кума "не пиляє" чоловіка, а підносить йому пиво з раками та дозволяє бувати у товаристві інших жінок.Поруч із такою кумою роздухарився і сам Поплавський. У кліпі він один за одним змінює яскраві образи – від стриманих стильних костюмів, з елегантними хустинками на шиї, до тренду останніх сезонів – оверсайз. Особливо вразив фінальний костюм – неоново-помаранчевий у поєднанні з такого ж кольору модними кросівками та епатажними окулярами від Kenzo. У кліпі також можна побачити новинки від культових модних брендів. Тканини замовлялися за кордоном, а всі костюми з нуля були відшиті всього за два тижні.Співаючий ректор каже, що у таких яскравих костюмах почувається органічно, оскільки терпіти не може нудьги та темних кольорів. Він вважає, що світлий і яскравий одяг піднімає настрій. Поплавський переконаний, що нова відеоробота надихає, заряджає позитивом та допомагає дивитися з оптимізмом у майбутнє.Із Поплавським абсолютно згодні ті, хто першим переглянув прем'єру. Народний артист Павло Зібров назвав його людиною-святом, яка вміє створити атмосферу щастя та зробити щасливими всіх довкола."Дуже яскрава вийшла робота, з барвистими костюмами, просто ідеальна картинка. І Михайло Михайлович – дуже модний, юний, людина-свято з неймовірною енергетикою" – зазначив Зібров.Студентка КНУКіМ, актриса, співачка та блогер Анна Трінчер після перегляду заявила, що Поплавський своєю бурхливою діяльністю та яскравими роботами задає тренди і не дозволяє розслаблятися не лише ТікТокерам, а й артистам, стимулюючи всіх більше працювати та розвиватися.Із прем'єрою Поплавського також привітали Наталія Бучинська, Аліна Гросу, Wellboy та інші.Нагадаємо, креативні кліпи, створені на пісні Поплавського, користуються великою популярністю у YouTube та збирають мільйонні перегляди."Український борщ" (прем'єра кліпу XR у червні 2021 року) у YouTube набрав понад 14 мільйонів переглядів.Концертний кліп "Українські вареники" (прем'єра кліпу XR у травні 2021) – 11 554 276 переглядів; "Сало" (прем'єра кліпу XR у квітні 2021) – 7 576 121 перегляд; "Сину мій" (прем'єра кліпу XR у липні 2021) – 2 194 359 переглядів; "Батько" (прем'єра кліпу XR у серпні 2021) – 2 063 345 переглядів.Перегляди в ТікТок, де Поплавський має понад 600 тисяч підписників, теж не відстають.До речі, співаючий ректор уже працює над новим відео на пісню "Щастя є".

Джерело матеріала
loader
loader