В ІМІ закликали змінити положення законопроєкту про розміщення реклами в медіа
В ІМІ закликали змінити положення законопроєкту про розміщення реклами в медіа

В ІМІ закликали змінити положення законопроєкту про розміщення реклами в медіа

Оксана Романюк: Новий законопроєкт створює колізію у питанні розміщення реклами в регіональних медіа, адже ті часто функціонують як ФОП, натомість в законі згадано про юридичних осіб.

Директорка Інституту масової інформації (ІМІ) Оксана Романюк заявила, що при внесенні змін до рекламного законодавства України необхідно змінити положення, які стосуються розміщення реклами в регіональних медіа. Про це вона сказала у коментарі «Укрінформу».

Йдеться про законопроєкт щодо внесення змін до Закону України «Про рекламу».

За словами Романюк, новий законопроєкт створює колізію у питанні розміщення реклами в регіональних медіа, адже ті часто функціонують як ФОП, натомість в законі згадано про юридичних осіб.

«У нас є побоювання щодо цього документа, адже виникає не дуже зрозуміла ситуація про розміщення реклами регіональними медіа.

Річ у тім, що регіональні медіа часто функціонують як ФОП, а в цьому законопроєкті прописано, що поширення реклами дозволяється лише якщо за це сплачено юридичній особі.

Виходить колізія, яка може призвести до того, що випаде дуже велика кількість регіональних медіа», — сказала директорка ІМІ.

Вона закликала замінити в статті 13 законопроєкту визначення «юридичні особи України» на «резиденти України» або взагалі прибрати цю норму.

На її думку, якщо законопроєкт ухвалять у нинішньому вигляді, це негативно вплине на медійний ринок, адже регіональні медіа не зможуть заробляти на рекламі.

Законопроєкт передбачає заборону будь-якої реклами резидентів країни-агресора, а також заборону вміщувати в рекламі дискримінаційні твердження або зображення, які розпалюють ненависть, ворожнечу чи жорстокість.

Також до Закону «Про рекламу» вносять такі зміни:

  • запроваджені чіткі критерії для ідентифікації реклами, яка потрапляє під юрисдикцію України;
  • уточнені вимоги до наявності необхідних ліцензій та дозволів на рекламовані товари та послуги;
  • удосконалено регулювання соціальної реклами, наприклад, допускається показ зброї, посилання на рекламодавця, якщо це державний орган або міжнародна організація;
  • спрощені правила переривання рекламою трансляції фільмів, програм новин і програм для дітей;
  • збільшені до 20% квоти реклами в аудіовізуальних медіа.

Крім того, законопроєкт передбачає доповнення статті 13 Закону «Про рекламу» положенням, відповідно до якого трансляція (ретрансляція) рекламних роликів та телепродажу, які містяться у програмах аудіальних чи аудіовізуальних медіа, що транслюються (ретранслюються) на територію України, дозволяється лише у разі, якщо за їх трансляцію (ретрансляцію) та телепродажу сплачено юридичній особі України, незалежно від способу здійснення трансляції (ретрансляції).

Теги за темою
Законодавство
Джерело матеріала
loader
loader