Багатьох жителів Києва зараз цікавить, чи не може виявитися, що тунель між "Либідською" і "Деміївською" взагалі не вдасться відремонтувати, і доведеться будувати новий тунель. На це та інші питання відповів директор столичного метрополітену.
На хвилююче багатьох пасажирів питання "чи може ремонт тунелю виявитися невдалим", відповів директор КП "Київський метрополітен" Віктор Брагінський, повідомляє "24 канал". На його думку, такої ситуації не станеться. Він запевнив, що "фахівці взагалі не розглядають такий варіант і не бачать причин, щоб будувати поруч інший тунель".
При цьому директор метро визнав, що стверджувати це на всі сто відсотків поки не можна, тому що потрібно спочатку закінчити всі дослідження.
Поки що існує багато версій, чому тунель метро підтопився, але деякі вже можна виключити. Так, причина точно не в будівництві торговельного центру чи інших будівель, тому що над місцем, де виникли тріщини, взагалі немає жодної забудови.
Також Віктор Брагінський не впевнений, що метро відкриється за півроку - ці терміни він називає попередніми. Але, на його думку, ремонт навряд чи триватиме роки.
Також Віктор Брагінський розповів, що чутки про затоплення "Олімпійської" не відповідають дійсності. Підтоплень там нема. Причина чуток – на відео зняли воду в лотку, але вона там і має бути, у цьому немає нічого небезпечного.
Ділянка метро, що вимагає уваги, - від станції "Тараса Шевченка" до станції "Почайна". Проблема в тому, що тунель там - експериментальний, він змінює габарити, тобто набуває дещо еліпсоїдної форми. При цьому зміна форми тунелю не несе небезпеки для пасажирів. Влітку 2024 року цю ділянку планується перекрити для ремонту, а пасажирів возитимуть наземним транспортом.
Ще одна проблемна ділянка через ґрунти, насичені водою - від "Славутича" до "Червоного Хутора". Хоча там періодично проводять ремонти та бувають течі, гідрогеологічні умови там не такі проблемні, як на ділянці між "Деміївською" та "Теремками".
Нагадаємо, про проблемні ділянки метрополітену у Києві говорили нещодавно на прес-конференції на тему “Стан Київського метрополітену. Як уникнути транспортного колапсу у столиці?", про це Vgorode писав лише вчора.