Запланований ремонт опор мосту Метро не вплине на роботу червоної гілки – КМДА
Запланований ремонт опор мосту Метро не вплине на роботу червоної гілки – КМДА

Запланований ремонт опор мосту Метро не вплине на роботу червоної гілки – КМДА

Столичний міст Метро, яким проходить червона гілка підземки, перебуває у неналежному стані та потребує капітального ремонту.

Про це в ефірі Єдиних новин заявив голова постійної комісії Київради з питань бюджету, соціально-економічного розвитку та інвестиційної діяльності Андрій Вітренко.

За його словами, міст Метро вже два роки, як у “втомленому” стані. Два роки на нього ніхто не звертав увагу, а просто констатували такий факт.

Зараз дивляться

– Якщо комісія з’ясує, що міст Метро є аварійно-небезпечним, тоді буде вимога його закрити. Як на мене – це апокаліптичний сценарій, адже ми всі розуміємо, яке значення мають мости для Києва. Їх катастрофічно не вистачає. До того ж це стратегічні об’єкти не лише для пересування громадян, – наголосив Андрій Вітренко.

Оновлено о 12:23. У КМДА наголосили, що заплановані на наступний рік роботи із підсилення опор мосту Метро не вплинуть на роботу метрополітену.

На сьогодні фахівці розробляють проєктну документацію щодо ремонту опор. Уже наступного року заплановано виконання цих робіт.

У КМДА закликають киян вірити офіційній інформації від влади.

– Мережею шириться чергова хвиля брехні, яку медіа поширюють, не розібравшись. Наголошую, на роботу метрополітену виконання робіт не вплине. Червона гілка метро працюватиме в штатному режимі,– заявив директор Департаменту транспортної інфраструктури Руслан Кандибор.

Раніше очільник Київського метрополітену Віктор Брагінський також заявив, що міст Метро потребує ремонту, проте ця ситуація для інфраструктури підземки не є критичною.

Хочеш відпочити? Заходь на Факти.GAMES!

За його словами, фахівці метрополітену регулярно проводять обстеження колій спеціальною технікою. Зараз на ділянці між станціями Дніпро та Гідропарк немає жодних відхилень від норми, констатував Віктор Брагінський.

Крім того, голова постійної комісії Київради заявив, що в київському метро є щонайменше сім проблемних станцій, де в будь-який момент може статися аварійна ситуація. Найперше це пов’язано із хаотичною забудовою столиці. На певних ділянках за будівельними нормами взагалі не можна було зводити будинки, проте на це ніхто не звертав уваги.

За словами Андрія Вітренка, найперше треба провести аудит тих забудов, щоб потім мати змогу притягти людей до відповідальності та, можливо, отримати компенсацію. Крім того, має бути генеральний план Києва, щоб розуміти, де будівництво може зашкодити гілкам метро.

Голова постійної комісії Київради з питань бюджету зауважив, що зараз закриття будь-якої станції метро призведе до транспортного колапсу. Неможливо втиснути інфраструктуру міста ХХІ століття в рамки міста кінця ХХ століття, заявив Андрій Вітренко.

Він наголосив, що депутати Київради не спромоглися ухвалити транспортну програму столиці на наступні два роки. Тобто Київ не має бачення, як розвивати інфраструктуру.

Теги за темою
Київ
Джерело матеріала
loader
loader