На своїй фейсбук-сторінці співвласник групи компаній Nova Володимир Поперешнюк поставив клієнтам питання: чи варто його компанії ввести у відділеннях "Нової пошти" продаж товарів та послуг, крім основного - доставки посилок.
У поточному році вони мають багато планів щодо того, куди рухатися далі, щоб їхня компанія ставала тільки більшою і успішнішою. Наприклад, продавати будь-які товари у відділеннях, як це робить "Укрпошта".
"Чи варто нам продавати що-небудь у відділеннях, крім послуг з доставки посилок? І що це має бути? - запитує бізнесмен у клієнтів.
Як виявилося, українці, у коментарях, проти таких нововведень. Вони наводять приклад тієї ж "Укрпошти" та заправних станцій, де таке рішення призвело лише до затягування черг. Клієнти "НП" не хочуть, щоб поштовий оператор перетворювався на супермаркет. Володимир Поперешнюк від себе додав, що ніколи не піде на крок, який збільшить черги у відділеннях.
Хоча деякі користувачі зізналися, що були б не проти, якби на місці можна було купити якісь книги або якби існувала можливість красиво загорнути посилку в подарункову упаковку.
У коментарях з'явився український виробник арахісової пасти ТОМ, який захотів, щоби його продукція продавалася у відділеннях.