Як оптимізувати контекстну рекламу: оптимізація PPC-кампанії для покращення результатів
Одним із найуспішніших методів просування комерційного проєкту є запуск контекстної реклами. Як налаштувати PPC-рекламу й на що звернути увагу під час оптимізації – читайте далі у матеріалі.
Реклама Гугл Адс: налаштування
Налаштування реклами Гугл передбачає такі етапи:
- Вибір цілі РК. Ви можете вибрати ціль, як-от ріст продажів через сайт, збільшення кількості дзвінків тощо.
- Визначення ЦА. Окресліть цільову аудиторію за такими параметрами: вік, стать, місце проживання, інтереси, потреби.
- Вибір типу кампанії. Існує низка різновидів РК: пошукова мережа, КММ, торгова, локальна тощо. Виберіть тип, який є найбільш підхожим для вас.
- Встановіть бюджет і ставки. Визначте стратегію оплати за кліки й денне обмеження витрат.
- Створення оголошень. Вони повинні містити заголовок, чіткий опис і заклик до дії.
- Підбір ключових слів. Використовуйте комбінацію низькочастотних і високочастотних ключових слів.
- Запуск і аудит контекстної реклами. Запустіть РК і контролюйте її результативність.
Як оптимізувати контекстну рекламу
Постійно відстежуйте
результати вашої РК і вносьте корективи,
які допоможуть підвищити її ефективність.
Рекомендуємо вам зосередитися на низці
аспектів.
Ключові слова
Вони є основою PPC-реклами, тому важливо уважно вибирати їх і періодично аналізувати ефективність. Для цього врахуйте такі параметри:
- Релевантність. Ключові слова мають відповідати тематиці сайту й інтересам і потребам ЦА.
- Наявність мінус-слів. Це слова, які виключають показ вашого оголошення за нерелевантними запитами. Наприклад, якщо ви продаєте новий люксовий одяг, додайте мінус-слова «б/у», «недорого» тощо.
- Відповідність запитам. Чим точніший тип відповідності, тим кращий показник релевантності й конверсії, але водночас зменшується охоплення аудиторії. Водночас ширший тип відповідності забезпечує більше охоплення вашої цільової аудиторії, але призводить до менших показників релевантності й конверсії. Вибирайте тип з огляду на цілі та бюджет.
Структура оголошень
Формування логічної
структури оголошень передбачає
систематизацію, де кожна кампанія
повинна відповідати одному з ваших
продуктів. Також погрупуйте оголошення,
повʼязані з однією темою.
Ставка
Це сума, яку ви
готові витратити за кожен клік на
оголошення. Вона безпосередньо визначає
позицію й частоту показів оголошень, а
також впливає на вартість залучення
клієнтів. Розмір ставок залежить від
численних факторів, зокрема від
конкуренції за ключовим словом. Щоб не
переплачувати, важливо аналізувати
конкурентів за ключами й вибирати ті,
за якими ви можете дати унікальну
пропозицію.
Професійне налаштування й оптимізація PPC-реклами
Щоб відразу запустити ефективну кампанію й уміло її оптимізувати, необхідні спеціальні знання та навички. Якщо ви не хочете займатися цим самостійно, звертайтеся до диджитал-агентства Ланет CLICK. PPC-фахівці здійснять налаштування контекстної реклами Гугл, яка гарантовано принесе бажані результати. З питань вартості послуг телефонуйте за номером +38 (044) 225-19-00 або пишіть на lanetclick@lanet.ua.