Кліматично розумні продукти: які нові інгредієнти додають виробники в їжу
Кліматично розумні продукти: які нові інгредієнти додають виробники в їжу

Кліматично розумні продукти: які нові інгредієнти додають виробники в їжу

Гречка в морозиві та кіноа в молоці. Звучить дивно, але дедалі більше компаній включають «кліматично розумні» культури у свої продукти, щоб покращити їхню поживність та екологічність.

Такі зернові, як кіноа, полба та гречка, мають високий вміст клітковини, білків та жирних кислот Омега-3. Вони також є «улюбленцями» відновлюваного сільського господарства, оскільки ростуть у суворих умовах з мінімальними витратами води та добрив.

Зараз ці культури все частіше включають до складу продуктів, щоб покращити їхній поживний профіль. Згідно з даними SPINS, ринок екологічно чистих зернових становить $41 млн. За словами старшого аналітика SPINS Зої Колон, цей сектор має перспективу зростання, оскільки відповідає запиту споживачів на більш корисні та стійкі продукти харчування. 

Джерело матеріала
loader
loader