Очільник Міністерства цифрової трансформації України Михайло Федоров анонсував нову послугу для спілкування громадян із державою — голосового помічника, якому можна буде поскаржитися на неякісно надані державні послуги.
«Ми думаємо про таку послугу, коли, скажімо, громадяни зможуть потрусити телефон — з’являється голосовий помічник і ти можеш надиктувати, де ти перебуваєш і яка проблема тебе бісить», — розповів Федоров в інтерв’ю телеканалу Рада (через dev.ua).
Далі за роботу візьметься штучний інтелект, який сортуватиме скарги та відправлятиме їх до відповідного відомства — push-сповіщення через «Дія.Офіс» надходитимуть безпосередньо керівнику чи співробітникам. На думку Федорова, зворотний зв’язок дозволить кожному чиновнику жити «в одній реальності з громадянами, які отримують послугу», а у майбутньому — створити рейтинг держорганів на основі фідбеків українців.
Очікувано, послуга голосового помічника буде доступна через застосунок «Дія», однак точні терміни її впровадження невідомі.
Нагадаємо, що цьогоріч застосунок «Дія» потрапив в топ-200 найкращих винаходів світу за версією журналу TIME — як продукт, що першим у світі запропонував повністю цифровий процес одруження. У жовтні сервіс також звітував про 21 млн зареєстрованих користувачів.