Через високу завантаженість портів фрахтові ставки на перевезення агропродукції зросли
Через високу завантаженість портів фрахтові ставки на перевезення агропродукції зросли

Через високу завантаженість портів фрахтові ставки на перевезення агропродукції зросли

Після тривалого періоду стабільності фрахтові ставки в дунайських і чорноморських портах зросли на $1–2 за тонну. Основними причинами подорожчання стали підвищення витрат на проходження річкових шляхів та збільшення часу простою суден у певних зонах. Зокрема, ставки для костерів із порту Ізмаїл до Італії зросли до $28–30/т, що відображає загальну тенденцію здорожчання водних перевезень.

Про це пише Spike brokers.

Фрахтові ставки для великих суден також демонструють зростання. Вартість транспортування хендісайзів із чорноморських портів у напрямку Італії підвищилася до $16–17/т, а в напрямку Іспанії – до $17–19/т. Водночас ринкові ставки для перевезень із річкових портів залишаються порівняно стабільними: транспортування з Ізмаїла до Румунії (1-3 тис. т) коштує €8-9 за тонну.

Попит на водні перевезення зростає на тлі активного експорту української агропродукції, що спричиняє високу завантаженість портів. У Чорноморську перевезення на східне узбережжя Італії (30-35 тис. т) наразі коштує $16-17/т, а доставка в Іспанію (25-30 тис. т) – $17-19/т. Очікується, що ціни на фрахт залишатимуться на високому рівні через сезонний попит і геополітичні фактори.

Джерело матеріала
loader