/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F209%2F985c3597dfbac9eef5e0c834889fd628.jpg)
В Укрзалізниці розповіли про алгоритм зміни маршрутів і графіків руху поїздів у прифронтових регіонах
Як передає Укрінформ, в ефірі Громадського радіо керівник із пасажирських комунікацій АТ "Укрзалізниця" Олександр Шевченко зазначив, що "насправді ми навмисне не даємо повний вичерпний перелік усіх станцій, тому що за цією моделлю вже існує сполучення на Херсонщині і на Миколаївщині. Відповідно, коли ми бачимо загрозу і військові повідомляють про те, що є певні ризики в регіоні, ми одразу або ж змінюємо маршрути, або ж застосовуємо комбіновані графіки".
Як заявив Шевченко "це доставка поїздом до тієї частини маршруту, яка є абсолютно безпечною і захищеною. І звідти йде пересадка на автобуси, які везуть обхідним маршрутом, який допомагає нам уникнути додаткових ризиків саме для поїздів. Відповідно, такий же точно маршрут буде застосовуватись на Сумщині і, можливо, на Чернігівщині найближчими днями. На Сумщині вже застосовується, по суті, з позавчорашньої доби".
Укрзалізниця зараз не шукає простих рішень, наголосив Шевченко, і питання у тому, "як зробити це максимально безпечним".
"Тут є відпрацьовані алгоритми, завжди у залізниці є декілька опцій, як їхати. Є завжди план А, план Б, відповідно, зараз ми застосовуємо той варіант, який є найбільш безпечним. Те, що він непростий, це очевидно, але, з іншого боку, треба тут подякувати місцевому органу, місцевому самоврядуванню, які одразу допомагають з автобусами, вже налагоджена ця співпраця", - зауважив представник Укрзалізниці.
За його словами, "залізничники, в принципі, знають чітко, що їм робити. У нас є резервні локомотиви, резервні тепловози в усіх цих регіонах. Ми їх розташували спеціально по точках, які є стратегічно важливими з точки зору підхоплення. Відповідно, якщо є знеструмлення у певному регіоні або на певній ділянці, резервний тепловоз одразу під’їжджає і підхоплює цей пояс, щоб він не стояв десь посеред поля. Відповідно, ці протоколи безпеки, вони залучені вже були давно, довгий час у певних регіонах. Зараз ще аналогічне залучені робимо для Сумщини".
Як додав Шевченко, насправді перерозподіл рухомого складу між різними напрямками відбувається постійно, і це стандартна процедура для залізниці.
"Ми дивимося у динаміці за навантаженістю певних рейсів, є аналітика в реальному часі. Тому, щоб не возити порожні вагони в регіонах, де це менш необхідно, ми одразу перерозподіляємо на критичні напрямки. Це можуть бути як прифронтові, так і навпаки, якісь завантажені напрямки, наприклад, Львівщина або Закарпаття, у нашому випадку ще часто Краматорськ. Тому ця величина динамічна для залізниці, немає такого, що закріплена кількість вагонів за певним напрямком. Ми постійно щось перерозподіляємо, тому це точно продовжиться", — зауважив керівник з комунікацій УЗ.
За словами Шевченка, Укрзалізниця скасовує низку приміських потягів у Сумській області. Йдеться про чотири сполучення, які тимчасово не будуть курсувати з 6 жовтня. "Вони вже замінені автобусами, це якраз забезпечують органи місцевого самоврядування. Автобуси в цьому плані більш гнучкі, тому що вони можуть використовувати об’їзні маршрути, як ви розумієте", - сказав він.
Як додав Шевченко, залізниця працюватиме так чи інакше в регіоні, а "зараз ми взяли паузу, дивимося на всі можливі безпекові обмеження".
Як повідомляв Укрінформ, 5 жовтня віцепрем’єр-міністр з відновлення України – міністр розвитку громад і територій Олексій Кулеба заявив, що Укрзалізниця після російських атак перебудовує маршрути руху в північних громадах Сумської та Чернігівської областей для мінімізації ризиків для пасажирів та працівників.
Фото: Укрзалізниця / Фейсбук

