19 мая, воскресенье
С картинками
Текстовый вид
ru
Украинский
Русский
Автоматична індексація тарифів на вантажні перевезення "Укрзалізницею" - це загибель вугільної галузі, - профспілки
Автоматична індексація тарифів на вантажні перевезення "Укрзалізницею" - це загибель вугільної галузі, - профспілки

Автоматична індексація тарифів на вантажні перевезення "Укрзалізницею" - це загибель вугільної галузі, - профспілки

Прийняття необдуманих рішень щодо автоматичної індексації, а отже, підвищення тарифів на вантажоперевезення Укрзалізницею загрожує держшахтам величезними збитками і в цілому веде вугільну галузь до загибелі.

Таку думку висловив Голова Центрального комітету Профспілки працівників вугільної промисловості України Віктор Турманов, коментуючи інформацію про те, що "Укрзалізниця" ініціювала автоматичну індексацію тарифів на залізничні вантажоперевезення, через що відбудеться зростання залізничного тарифу в 2019 році на 14,2% (і щомісячну індексацію на 2,5%), пише LB.

ua з посиланням на УНИАН.

"Дійсно, сьогодні приймаються такі необдумані рішення, і не думають про економіку, не думають про металургів, про шахтарів.

Захотілося підняти, і підвищують тарифи.

А адже такі рішення повинні прийматися виважено, обдумано, із запрошенням експертів і профспілок, і на такій нараді потрібно обговорювати подібні ініціативи.

У нас і так вугілля неконкурентоспроможний, а з такими рішеннями взагалі загрожує галузі загибель", - зазначив Віктор Турманов.

На його думку, автоматична індексація тарифів Укрзалізницею - це, безумовно, ущемлення інтересів вугільної галузі і збитки для вугільних підприємств.

"Так не можна чинити.

Вони (УЗ) створюють для себе кращі умови, не звертаючи на всіх інших суб'єктів ринку ніякої уваги.

Повинна бути збалансована політика щодо транспортних перевезень.

У держшахт сьогодні і так нема грошей ні на зарплату, ні на розвиток, а тут ще й тарифи на перевезення.

Ми категорично проти", - підкреслив Віктор Турманов.

Голова Незалежної профспілки гірників Донбасу Микола Волинко також упевнений, що автоматична індексація тарифів негативно вплине на ситуацію у вугільній галузі України.

"Мало того, що вугільна галузь і так під загрозою знищення, а зараз ще вирішили цими тарифами задушити...Автоматична індексація - це знищення, добивання вугільної галузі", - вважає Микола Волинко.

Микола Волинко підкреслив, що подібні рішення (що ведуть до зростання вартості перевезень) повинні обговорюватися всіма учасниками, а не прийматися самовільно.

"У свій час за віце-прем'єра Олега Дубини була створена суспільно-державна комісія з ситуації у вугільній промисловості, там регулярно відбувалися засідання за участю всіх сторін - вирішували питання тарифів.

Все вирішувалося спільно.

Нинішнє підвищення тарифів УЗ – це збитки держпідприємств.

До того ж, вони підвищують тарифи, а якість тільки погіршується.

Ми категорично проти такої індексації, це б'є як з державним, так і приватним підприємствам", - зазначив Микола Волинко.

Як повідомлялося раніше, 1 лютого 2019 на офіційному сайті Міністерства інфраструктури України було оприлюднено проект внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2009 року №1392, якою змінюються принципи державної політики у сфері регулювання тарифів на залізничні перевезення, і вводиться автоматична індексація тарифів АТ "Укрзалізниця".

Також був опублікований проект наказу "Про проведення щорічної автоматичної індексації", яким передбачається зростання залізничного тарифу в 2019 році на індекс промислових цін 2018 (14,2%) і щоквартальну автоматичну індексацію (2,5% кожен квартал) у 2019 році.

Керівники промислових асоціацій вже написали лист віце-прем'єр-міністрові Володимиру Кістіону, першому віце-прем'єру – міністру економічного розвитку і торгівлі Степану Кубіву, міністру інфраструктури Володимиру Омеляну, голові Державної регуляторної служби Ксенії Ляпіної, голові правління "Укрзалізниці" Євгену Кравцову і голови Наглядової ради "Укрзалізниці" Шевкі Аджунеру про те, що така ініціатива має ознаки зловживання монопольним становищем на ринку залізничних перевезень.

Источник материала
Поделиться сюжетом