Суд відхилив апеляцію "112 Україна" на непродовження ліценції

Суд відхилив апеляцію "112 Україна" на непродовження ліценції

Колегія суддів Шостого апеляційного суду Києва у понеділок, 16 вересня, розглянула апеляційну скаргу на нерозгляд Національною радою з питань телебачення і радіомовлення продовження ліцензій телеканалу "112 Україна".

"Колегія суддів Шостого ААС ухвалила рішення залишити без змін рішення суду першої інстанції", - йдеться у повідомленні пресслужби суду.

Скаргу розглядали судді Любов Костюк, Наталія Бужак і Олена Пилипенко.

Суд відхилив апеляцію, повідомив LB.

ua адвокат Василь Сметана.

"Рішення набуває чинності.

Звичайно ж, ми будемо використовувати всі засоби захисту, передбачені законом, але рішення вже, скажімо так, буде діяти таким чином, як і задумано регулятором, а саме буде розглянуто питання продовження ліцензії", - зазначив він.

Сметана також висловив припущення, що тепер Нацрада "швидше за все, відмовить" в переоформленні ліцензії.

У суді першої інстанції регіональні компанії "Новий формат ТВ", "Аріадна ТВ", "Партнер ТВ", "ТВ Вибір" і "Лідер ТВ", які мовлять у під логотипом "112 Україна", просили визнати протиправною бездіяльність Нацради, яка відмовилася розглядати заяву про продовження ліцензії на мовлення у визначений законом строк.

У жовтні 2018 року Окружний адміністративний суд Києва заборонив регуляторові приймати рішення про відмову у продовженні строку дії ліцензії до набрання рішенням законної сили.

У грудні того ж року ОАСК зупинив провадження у справах про анулювання ліцензій регіональним компаніям під логотипом "112 Україна".

Однак вже у липні 2019 року ОАСК скасував заходи забезпечення позову з власної ініціативи та поновив провадження у цих справах, 23 липня телеканал оскаржив рішення суду.

8 липня ведучий телепрограми "Вести недели" на рупорі кремлівської пропаганди, телеканалі "Росія 24" Дмитро Кисельов заявив, що спільно з телеканалом News.

One буде проведено телеміст під назвою "Надо поговорить".

СБУ ініціювала позачергове засідання РНБО через можливе проведення пропагандистського телемосту, а також запропонувала запровадити санкції проти юросіб, які здійснюють мовлення під логотипами "112 Україна" і News.

One.

Після громадського резонансу News.

One заявив про скасування телемарафону з російським пропагандистським телеканалом.

Генпрокуратура повідомила, що зареєструвала провадження про замах на вчинення державної зради шляхом надання інформаційної підтримки підривній діяльності проти України.

Згодом генеральний прокурор Юрій Луценко повідомив, що за результатами проведеної СБУ і ГПУ роботи виявлено прямий зв'язок телеканалу News.

One і російського "Промсвязьбанка", який обслуговує державне оборонне замовлення РФ.

Нацрада в кінці липня 2019 року зафіксувала порушення під час позапланової перевірки News.

One у зв'язку з наміром каналу провести телеміст із російським телеканалом "Росія 1".

Костинський заявляв, що якщо факти порушень (розпалювання ворожнечі) підтвердяться, то, за його прогнозами, щодо News.

One будуть застосовані санкції.

Детальніше про подію
Суд отклонил апелляцию "112 Украина" на непродление лицензии
Один из украинских телеканалов могут "прикрыть": детали
Суд разрешил Нацсовету отобрать лицензию у телеканала "112 Украина"