Сучасний ребрендинг і шанобливе ставлення до клієнта: як українка розвиває бізнес у 75 років
Сучасний ребрендинг і шанобливе ставлення до клієнта: як українка розвиває бізнес у 75 років

Сучасний ребрендинг і шанобливе ставлення до клієнта: як українка розвиває бізнес у 75 років

Любов Лосик розповіла, що вона вивчилася на товарознавця – це людина, яка займається закупівлею, розподілом і доставкою товарів до магазинів.

"Під час практики мене забрали працювати в сільпо (сільський споживчий кооператив) в Зарічненському районі.

Так почалася моя кар'єра", – сказала жінка.

Ми переказали статтю видання MC.

Як з'явилася ідея про канцелярський магазин.

За словами Любові, на початку 90-х вона вже вийшла на пенсію, але хотіла і далі працювати.

"У якийсь момент я навіть не могла нашкрябати грошей на шматок хліба.

Приблизно в цей же час син закінчив Національний університет харчових технологій і теж не міг знайти роботу.

Я бігала і шукала для нього місце.

Тоді якраз відкрили митниці, і мені вдалося домовитися про роботу для сина на українсько-чеському підприємстві, яке займалося оформленням вантажів за кордон", – сказала Любов Лосик.

Сучасний ребрендинг і шанобливе ставлення до клієнта: як українка розвиває бізнес у 75 років - Фото 1

Підприємниця Любов Лосик / Фото MC.

Згодом це підприємство почало розвивати напрям торгівлі.

"Тоді син прийшов до мене зі словами: "Мама, я знайшов тобі роботу.

Будеш торгувати канцелярією".

Так я почала продавати канцтовари у кімнаті готелю "Дружба".

До мене за канцелярським приладдям ходив весь район", – додала жінка.

Про старт власного бізнесу.

Потім, після закриття цього підприємства, жінка вирішила відкрити свій магазин.

Спочатку торгувала меблями: стільцями, кріслами, а потім знову зайнялася канцелярією.

Зараз Любов Лосик разом з помічницею Марією продає товари, виписує накладні та рахунки, контролює виплати постачальникам та веде книгу замовлень.

В окрузі багато конкурентів.

Помітила, що сучасні продавці погано знають ази торгівлі і свій асортимент.

Я, наприклад, свій знаю напам'ять, тому можу людині запропонувати те, що йому потрібно,.

– наголосила жінка.

Сучасний ребрендинг і шанобливе ставлення до клієнта: як українка розвиває бізнес у 75 років - Фото 2

Канцтовари у магазині пані Любові / Фото MC.

Про труднощі в роботі.

За словами Любові Лосик, у 90-х у неї купували більше, ніж сьогодні.

Тоді річний оборот перевищував мільйон гривень, а зараз виручка в найвдаліший день максимум 2000 гривень.

Стало менше і постійних покупців.

"Ще одна проблема – непосильні податки.

Ось піднімуть мінімальну зарплату на сто гривень – і податок відразу зростає.

Тільки за свою помічницю Марію плачу 2000 гривень податків.

Знаю, що багато своїх співробітників офіційно не оформляють.

Але для мене це важливо", – додала підприємиця.

Проте зараз магазин перезапустили.

Там зробили ремонт у приміщенні і повний ребрендинг – звична назва "Канцтовари" на вивісці перетворилося в "Канцтовари від Лосик"; з'явилася партію найсучаснішої канцелярії; встановили в місті сітілайти з рекламою нового магазину.

Сучасний ребрендинг і шанобливе ставлення до клієнта: як українка розвиває бізнес у 75 років - Фото 3

Ребрендинг магазину Любові Лосик / Фото MC.

Порада для майбутніх підприємців.

"Найголовніше – дивитися кожного клієнта в очі, бути з ним чесним і справедливим.

Я кожного ранку встаю і розумію: сьогодні я комусь буду потрібна.

Адже з таких маленьких моментів, коли ти комусь приносиш користь, і складається наше життя", – поділилася Любов Лосик.

Теги по теме
Новости Украины Деньги Бизнес Семья Мария Бондарь
Источник материала
loader
loader