14 вересня | 14:40 – 15:30.

Участь в онлайн марафоні – безкоштовна.

Провідна британська аналітична компанія Ampere Analysis приєднується до KYIV MEDIA WEEK Global Marathon та 14 вересня представить огляд аудіовізуальної індустрії Центральної, Західної Європи та Сполученого Королівства 2020 року.

В рамках секції буде розглянуто вплив пандемії на п’ять найбільших медіаринків, а саме Велику Британію, Німеччину, Іспанію, Італію, Францію, а також країни Північноєвропейського регіону.

Завдяки найсвіжішим дослідженням та інсайдерській індустріальній інформації, якою володіє Ampere Analysis, учасники KMW GM дізнаються, як виробники контенту віднаходять інноваційні шляхи роботи під час карантину, продовжуючи знімати нові шоу, серіали і формати та виводити їх на локальний та міжнародний ринки.

На запрошення Гая Біссона (Guy Bisson), виконавчого директора Ampere Analysis та провідного аналітика телеринків до обговорення цих питань приєднаються: Лукас Грін (Lucas Green), директор з контенту Banijay Group, найбільшого міжнародного виробника контенту, що об’єднує понад 120 компаній по всьому світу, Флоріан Камгубер (Florian Kamhuber), виконавчий продюсер та сценарист провідної німецької медіакомпанії NEUESUPER, Філіппа Валлестам (Filippa Wallestam), контент-директорка Nordic Entertainment Group (NENT), північноєвропейської меідакомпанії, у складі якої 30 продакшн студій.

«2020 рiк став роком викликiв для виробників контенту та ТБ-сфери в цілому по всьому свiту, однак індустрія розваг все ж знайшла способи довести, що життя триває, та попри карантинні обмеження випустити в ефір низку нових захоплюючих продуктів.

Не зважаючи на значне скорочення виробництва під час карантину, зросла кількість шоу, дотичних до COVID-тематики, які в цілому відновили загальні обсяги ринку.

А поки індустрія робить перші кроки, повертаючись до нормального життя, я зазирну в ситуацію зсередини та поспілкуюся з ключовими інсайдерами галузі про тренди та засвоєні уроки», – говорить Гай Біссон.

Ampere Analysis – провідна аналітична компанія, що займається дослідженнями медіаринку, що поєднують поглиблений фінансовий та KPI аналіз продуктивності компаній, створення детального портрету споживача, всебічний огляд ринку ТБ- та кінопроєктів, що дає її клієнтам повну та точну картину світових ринків медіаконтенту.

Серед клієнтів Ampere, заснованої в 2014 році у Лондоні, – кіностудії, телекомунікаційні та Pay TV оператори, постачальники технологій та інфраструктури, OTT платформи, спортивні федерації та правовласники, медіагрупи та інвестиційні банки.

Продовжити занурення в особливості медіаринку Європи та Великої Британії зможуть навіть після завершення заходу.

Усі зареєстровані глядачі KMW у жовтні отримають White Paper – пост-огляд документ, у якому буде зібрано найцікавішу інформацію, висновки презентацій та дискусій регіональних секцій KMW, а також результати всіх досліджень, що проводяться міжнародними та локальними агенціями спеціально для KMW.

KYIV MEDIA WEEK Global Marathon організовано компанією MRM за підтримки Українського культурного фонду.

Позиція Українського культурного фонду може не збігатись з думкою авторів.

Її зміст є виключною відповідальністю організаторів і не обов'язково відображає погляди Європейського Союзу.

Media Business Reports (MBR) є головним інформаційно-аналітичним партнером KMW Global Marathon та платформою онлайн-трансляції форуму.

Генеральний партнер KMW Global Marathon – Канал «Україна».

KYIV MEDIA WEEK Global Marathon.

14 вересня 2020, 10:00 – 19:00.

У 2020-му участь в онлайн марафоні – БЕЗКОШТОВНА.

Контакти для ЗМІ: [email protected]

Міжнародний форум KYIV MEDIA WEEK (далі – KMW) – найбільший медіафорум Центральної та Східної Європи, головна медійна подія в Україні, що об’єднує міжнародний ринок контенту та ряд ексклюзивних B2B заходів.

KMW проводиться щорічно в Києві з 2011 року і є платформою для продуктивного спілкування ключових гравців медіабізнесу країн нашого регіону зколегами та партнерами з усього світу: щороку KMW збирає учасників з більш ніж 35 країн світу.

У 2020-му році форум відбудеться в онлайн форматі у зв’язку із карантинними обмеженнями.

Сайт: kyivmediaweek.

Media Resources Management — перша в Україні консалтингова компанія, яка з 2005 року надає комплексні послуги у сфері аудіовізуальної індустрії та медіа, дотримуючись найвищих світових стандартів.

Сфери компетенції MRM: управління медіапроєктами, комплексний консалтинг в медіагалузі, маркетингові дослідження, медійна бізнес-аналітика, фандрайзинг, GR, інформаційно-аналітична періодика, організація міжнародних заходів, комплексний супровід для виходу на міжнародний ринок, галузеві ЗМІ, публікація спеціалізованої професійної літератури, освітні проєкти, B2B івент-менеджмент, розвиток теле- і кіноіндустрії в Україні та країнах СНД, а також представництво інтересів локального медіаринку на міжнародному рівні.

Cайт: mrm.

Український культурний фонд ‒ державна установа, створена у 2017 р.

як нова модель надання на конкурсних засадах державної підтримки та промоції ініціатив у сфері культури та креативних індустрій.

Діяльність Фонду, відповідно до чинного законодавства, є невід’ємною частиною політики і визначених пріоритетів діяльності Міністерства культури та інформаційної політики України.

Представництво Європейського Союзу в Україні має статус дипломатичної місії та офіційно представляє Європейський Союз в Україні.

Серед іншого, Представництво сприяє політичним і економічним зв’язкам між Україною та Європейським Союзом шляхом підтримання ефективного діалогу з урядовими установами та підвищення поінформованості про Європейський Союз, його установи та програми.

Телеканал «Україна» – Генеральний партнер KYIV MEDIA WEEK Global Marathon «Україна» – провідний національний телеканал країни.

За підсумками 2019 року посідає 1 місце в рейтингу загальнонаціональних каналів за основними аудиторіями.

За аудиторією 18-54 (50 тис.+) середня частка (shr, %) каналу «Україна» у 2019 році становила 11%, рейтинг (rat, %) – 1,37%.

В ефірі телеканалу представлені різні жанри телевізійного контенту: інформаційні програми, соціальні ток-шоу, серіали, розважальні проєкти, футбольні трансляції.

Канал успішно розвиває міжнародну дистрибуцію контенту: його програми і серіали сьогодні доступні на понад 100 територіях.

Источник
Оригинальная версия
Поделиться сюжетом
https://m.me/nakolinaperedukrainoy