Уряд планує з'єднати швидкісними дорогами всі обласні центри Західної України і працює над пошуком фінансування для нових інфраструктурних проектів, повідомляє Міністерство фінансів України.
За словами заступника Міністрів Олександра Кави покриття України мережею швидкісних доріг стане важливим етапом з'єднання України з європейськими країнами.
Кава зазначив, що у зв'язку з відсутністю бюджетного фінансування дорожньої сфери залучаються гроші міжнародних фінансових організацій. У 2020 році на проекти з реконструкції та будівництва автомобільних доріг Мінфін залучив понад 5 млрд грн. Йдеться зокрема про підтримку МБРР проекту розвитку швидкісного шосе на дорозі від Борисполя до Харкова, яка є частиною транспортного коридору Європа-Азія, а також про кредити ЄБРР і ЄІБ на поліпшення пропускної здатності під'їздів до Києва і реконструкцію дороги М06 Київ - Чоп.
"Мінфін розуміє, що кошти МФО, які ми витрачаємо на реалізацію проектів - це кредитні кошти. Так, вони надаються Україні на вигідних умовах: під низькі відсотки і з тривалим пільговим періодом, але їх все одно потрібно буде повертати з державного бюджету. Тому важливо відбирати ті проекти, які матимуть найбільший соціально-економічний ефект і підвищувати ділову активність бізнесу, і, як наслідок, збільшувати надходження до державного бюджету України", - підкреслив Олександр Кава.
Заступник міністра фінансів зазначив, що пріоритетом на найближчі роки має стати поліпшення до першої категорії автомобільної дороги М06 на ділянці Рівне - Львів, а також розвиток швидкісного сполучення Київ з Івано-Франківська та Тернополя, а також Львова з Мукачева.
"У перспективі від Львова доцільно довести маршрут до кордону з Польщею і з'єднати з існуючим польським автобаном А4. А також запустити проект з будівництва нової дороги автомагістралі Львів-Мукачево через Карпатський хребет, та з'єднати її з угорським автобаном М3 та словацьким D1. На мою думку, саме автомагістраль Львів-Мукачево має всі шанси стати першою концесійною дорогою в Україні", - зазначив Олександр Кава.
Між обласними центрами Західної України планується будівництво швидкісних доріг
Крім розвитку швидкісного сполучення в планах Кабміну з'єднати українські автомагістралі з європейськими, побудувати першу концесійну дорогу, а також поліпшити під'їзд до Києва
13:32 17.09.2020
Уряд планує з'єднати швидкісними дорогами всі обласні центри Західної України і працює над пошуком фінансування для нових інфраструктурних проектів, повідомляє Міністерство фінансів України.
За словами заступника Міністрів Олександра Кави покриття України мережею швидкісних доріг стане важливим етапом з'єднання України з європейськими країнами.
Кава зазначив, що у зв'язку з відсутністю бюджетного фінансування дорожньої сфери залучаються гроші міжнародних фінансових організацій. У 2020 році на проекти з реконструкції та будівництва автомобільних доріг Мінфін залучив понад 5 млрд грн. Йдеться зокрема про підтримку МБРР проекту розвитку швидкісного шосе на дорозі від Борисполя до Харкова, яка є частиною транспортного коридору Європа-Азія, а також про кредити ЄБРР і ЄІБ на поліпшення пропускної здатності під'їздів до Києва і реконструкцію дороги М06 Київ - Чоп.
"Мінфін розуміє, що кошти МФО, які ми витрачаємо на реалізацію проектів - це кредитні кошти. Так, вони надаються Україні на вигідних умовах: під низькі відсотки і з тривалим пільговим періодом, але їх все одно потрібно буде повертати з державного бюджету. Тому важливо відбирати ті проекти, які матимуть найбільший соціально-економічний ефект і підвищувати ділову активність бізнесу, і, як наслідок, збільшувати надходження до державного бюджету України", - підкреслив Олександр Кава.
Заступник міністра фінансів зазначив, що пріоритетом на найближчі роки має стати поліпшення до першої категорії автомобільної дороги М06 на ділянці Рівне - Львів, а також розвиток швидкісного сполучення Київ з Івано-Франківська та Тернополя, а також Львова з Мукачева.
"У перспективі від Львова доцільно довести маршрут до кордону з Польщею і з'єднати з існуючим польським автобаном А4. А також запустити проект з будівництва нової дороги автомагістралі Львів-Мукачево через Карпатський хребет, та з'єднати її з угорським автобаном М3 та словацьким D1. На мою думку, саме автомагістраль Львів-Мукачево має всі шанси стати першою концесійною дорогою в Україні", - зазначив Олександр Кава.