Тендер проводився через систему публічних закупівель Pro.
Основний критерій вибору переможця – це ціна.
Канал оголошував тендер з очікуваною вартістю 300 тисяч грн.
ТОВ «Форсервіс ЮА Сейлз» готова провести дослідження аудиторії муніципального мовника за 228 тисяч грн.
У тендері було двоє учасників: ТОВ «Фактум груп Україна» називала ціну за послуги 299 тисяч 647 гривень 20 копійок.
«Форсервіс ЮА Сейлз» має провести дослідження 30 листопада 2020 року.
Його основними завданнями є такі: визначити місце телеканалу в інформаційному полі телеглядачів столиці та області, спектр їхніх вподобань та інформаційних інтересів, потреби та очікування аудиторії щодо сприйняття контенту програм, рейтинг популярності ведучих програм та тематичних передач, а також характер когнітивно-емоційного сприйняття новин та авторських програм телеканалу.
Дослідження має бути спрямоване на аналіз конкуренції на ринку і конкуруючих джерел інформації (соцмереж, Інтернету, радіо тощо), а також – ступінь авторитету місцевих ЗМІ, рівня довіри до інформації, що вони надають.
«Форсервіс ЮА Сейлз» займається дослідженнями кон'юнктури ринку та виявлення громадської думки.
Компанію очолює Сергій Пашковський.
Компанія раніше проводила ринкові дослідження для «Ощадбанку», «Укрпошти», «Української залізниці» тощо.