37% скарг українців до контакт-центру щодо Сovid-19 – на роботу сімейних лікарів
37% скарг українців до контакт-центру щодо Сovid-19 – на роботу сімейних лікарів

37% скарг українців до контакт-центру щодо Сovid-19 – на роботу сімейних лікарів

У контакт-центр МОЗ з протидії коронавірусу надходить найбільша кількість скарг – 37% щодо роботи сімейних лікарів.

Про це повідомив заступник міністра охорони здоров’я Ярослав Кучер під час брифінгу.

 – Теми дзвінків, щодо яких залишали звернення (скарги або питання, які потребують додаткового вирішення) – робота сімейних лікарів (37%), надання послуг медзакладами (25%), робота лабораторій (11%), робота поліклінік, амбулаторій (7%), скарги на неможливість здати ПЛР-тест (4%), – сказав він.

За словами Ярослава Кучера, найбільше подібних звернень зареєстровано в Київській області (22%), Дніпропетровській (9%), Харківській (7%), Черкаській (6%) та у Києві (9%).

Читайте: МОЗ відкрило цілодобовий кол-центр щодо Covid-19 – номер

Також заступник міністра зазначив, що від початку роботи контакт-центр з протидії коронавірусу отримав близько 27 тис. дзвінків, з них 7,631 тис. було опрацьовано в автоматичному режимі.

50% дзвінків стосуються саме діагностики Covid-19, близько 9% звернень  – амбулаторного лікування, 6% – безплатних і платних тестувань, 5,7% – порядку проходження самоізоляції та 3,6% – підписання декларацій.

Теги по теме
Коронавирус Министерство здравоохранения
Источник материала
loader
loader