Телеведучий та мандрівник зі стажем Андрій Бєдняков став обличчям рекламної кампанії Puma. Бренд представив зимову колекцію у форматі відео-подорожі в часі: блукаючи музеєм, Андрій опинився пліч-о-пліч з печерною людиною.
Замість традиційних сніжинок та подарунків від Діда Мороза, Puma перенесли героя в справжню печеру доісторичної людини. Разом вони вчаться добувати вогонь за допомогою каміння, полювати зі списа на мамонта та виживати в суворих реаліях півночі.
Андрія не здивуєш виживанням в екстремальних умовах. Людина, що об’їхала півсвіту, як ніхто інший знає, що таке комфорт та універсальність. Особливо, коли це стосується зимового одягу.
В колекцію увійшли спортивні костюми, худі, куртки та утеплені моделі взуття.
Дізнатися більше про зимову колекцію можна на сайті ua.puma.com та у фірмових магазинах Puma.
Дивіться також:
Дивіться, як Іван Дорн стрибає на дивані посеред Пішохідного мосту в кампанії Puma.
Подорожуємо Україною: Ліси, вали, пустелі — 6 місць без шуму мегаполісів.