В Україні від почтаку року на суспільно-політичну рекламу у Facebook витратили близько 178 млн грн, - дослідження
В Україні від почтаку року на суспільно-політичну рекламу у Facebook витратили близько 178 млн грн, - дослідження

В Україні від почтаку року на суспільно-політичну рекламу у Facebook витратили близько 178 млн грн, - дослідження

Від початку 2020 року і до місцевих виборів в Україні на соціально-політичну рекламу у Facebook витратили понад 6,6 млн доларів (майже 178 млн грн). Про це повідомляє "Чесно", посилаючись на власне дослідження. 

"Під час місцевих виборів 2020 року кандидати витратили рекордні суми на просування у соцмережах. Політична реклама у Facebook збільшувалася від початку року, а у жовтні, порівняно з вереснем, зросла утричі" - йдеться у повідомленні.

Зазначається, що дані дослідження включають витрати до 25 жовтня 2020 року. Надалі загальна сума витрат зростатиме у зв'язку з другим туром виборів міських голів.

"Від початку року і до дня виборів загальна сума витрат усіх сторінок, які Facebook позначає як суспільно-політичні, складає понад 6,6 млн доларів (майже 178 млн гривень). Для порівняння, це трохи більше річного бюджету міста Дрогобича, де живе понад 75 тис. людей", - додають в дослідженні.

Відомо також, що соціально-політичну рекламу за цей період поширювали з 4,5 тис. сторінок у Facebook та Instagram. Сторінки, які платили за суто політичну рекламу за та проти партій/кандидатів, вклали у поширення дописів щонайменше 5,7 млн доларів (близько 154 млн гривень).

Решта витрат припадають на сторінки, які витратили на поширення дописів менше 500 доларів, а також на сторінки держструктур, громадських організацій, медіа, які не виявляли своїх симпатій, комерційні сторінки тощо.

Нагадаємо, що в ураїні 25 жовтня пройшли місцеві вибори, на яких українці обирали міських та селищних голів, а також депутатів до місцевих та обласних рад.

В Україні від почтаку року на суспільно-політичну рекламу у Facebook витратили близько 178 млн грн, - дослідження

У перід з початку року і до місцевих виборів соціально-політичну публікували 4,5 тис. сторінок

 16:15 18.11.2020 

Від початку 2020 року і до місцевих виборів в Україні на соціально-політичну рекламу у Facebook витратили понад 6,6 млн доларів (майже 178 млн грн). Про це повідомляє "Чесно", посилаючись на власне дослідження. 

"Під час місцевих виборів 2020 року кандидати витратили рекордні суми на просування у соцмережах. Політична реклама у Facebook збільшувалася від початку року, а у жовтні, порівняно з вереснем, зросла утричі" - йдеться у повідомленні.

Зазначається, що дані дослідження включають витрати до 25 жовтня 2020 року. Надалі загальна сума витрат зростатиме у зв'язку з другим туром виборів міських голів.

"Від початку року і до дня виборів загальна сума витрат усіх сторінок, які Facebook позначає як суспільно-політичні, складає понад 6,6 млн доларів (майже 178 млн гривень). Для порівняння, це трохи більше річного бюджету міста Дрогобича, де живе понад 75 тис. людей", - додають в дослідженні.

Відомо також, що соціально-політичну рекламу за цей період поширювали з 4,5 тис. сторінок у Facebook та Instagram. Сторінки, які платили за суто політичну рекламу за та проти партій/кандидатів, вклали у поширення дописів щонайменше 5,7 млн доларів (близько 154 млн гривень).

Решта витрат припадають на сторінки, які витратили на поширення дописів менше 500 доларів, а також на сторінки держструктур, громадських організацій, медіа, які не виявляли своїх симпатій, комерційні сторінки тощо.

Нагадаємо, що в ураїні 25 жовтня пройшли місцеві вибори, на яких українці обирали міських та селищних голів, а також депутатів до місцевих та обласних рад.

#Facebook #місцеві вибори-2020 #вибори
Джерело: 112.ua
Теги по теме
выборы Facebook
Источник материала
loader
loader