Від початку 2020 року і до місцевих виборів в Україні на соціально-політичну рекламу у Facebook витратили понад 6,6 млн доларів (майже 178 млн грн). Про це повідомляє "Чесно", посилаючись на власне дослідження.
"Під час місцевих виборів 2020 року кандидати витратили рекордні суми на просування у соцмережах. Політична реклама у Facebook збільшувалася від початку року, а у жовтні, порівняно з вереснем, зросла утричі" - йдеться у повідомленні.
Зазначається, що дані дослідження включають витрати до 25 жовтня 2020 року. Надалі загальна сума витрат зростатиме у зв'язку з другим туром виборів міських голів.
"Від початку року і до дня виборів загальна сума витрат усіх сторінок, які Facebook позначає як суспільно-політичні, складає понад 6,6 млн доларів (майже 178 млн гривень). Для порівняння, це трохи більше річного бюджету міста Дрогобича, де живе понад 75 тис. людей", - додають в дослідженні.
Відомо також, що соціально-політичну рекламу за цей період поширювали з 4,5 тис. сторінок у Facebook та Instagram. Сторінки, які платили за суто політичну рекламу за та проти партій/кандидатів, вклали у поширення дописів щонайменше 5,7 млн доларів (близько 154 млн гривень).
Решта витрат припадають на сторінки, які витратили на поширення дописів менше 500 доларів, а також на сторінки держструктур, громадських організацій, медіа, які не виявляли своїх симпатій, комерційні сторінки тощо.
Нагадаємо, що в ураїні 25 жовтня пройшли місцеві вибори, на яких українці обирали міських та селищних голів, а також депутатів до місцевих та обласних рад.
В Україні від почтаку року на суспільно-політичну рекламу у Facebook витратили близько 178 млн грн, - дослідження
У перід з початку року і до місцевих виборів соціально-політичну публікували 4,5 тис. сторінок
16:15 18.11.2020
Від початку 2020 року і до місцевих виборів в Україні на соціально-політичну рекламу у Facebook витратили понад 6,6 млн доларів (майже 178 млн грн). Про це повідомляє "Чесно", посилаючись на власне дослідження.
"Під час місцевих виборів 2020 року кандидати витратили рекордні суми на просування у соцмережах. Політична реклама у Facebook збільшувалася від початку року, а у жовтні, порівняно з вереснем, зросла утричі" - йдеться у повідомленні.
Зазначається, що дані дослідження включають витрати до 25 жовтня 2020 року. Надалі загальна сума витрат зростатиме у зв'язку з другим туром виборів міських голів.
"Від початку року і до дня виборів загальна сума витрат усіх сторінок, які Facebook позначає як суспільно-політичні, складає понад 6,6 млн доларів (майже 178 млн гривень). Для порівняння, це трохи більше річного бюджету міста Дрогобича, де живе понад 75 тис. людей", - додають в дослідженні.
Відомо також, що соціально-політичну рекламу за цей період поширювали з 4,5 тис. сторінок у Facebook та Instagram. Сторінки, які платили за суто політичну рекламу за та проти партій/кандидатів, вклали у поширення дописів щонайменше 5,7 млн доларів (близько 154 млн гривень).
Решта витрат припадають на сторінки, які витратили на поширення дописів менше 500 доларів, а також на сторінки держструктур, громадських організацій, медіа, які не виявляли своїх симпатій, комерційні сторінки тощо.
Нагадаємо, що в ураїні 25 жовтня пройшли місцеві вибори, на яких українці обирали міських та селищних голів, а також депутатів до місцевих та обласних рад.