За чотири роки зросла частка глядачів Суспільного, готових платити за контент
За чотири роки зросла частка глядачів Суспільного, готових платити за контент

За чотири роки зросла частка глядачів Суспільного, готових платити за контент

За чотири роки зросла частка глядачів Суспільного, готових платити за контент - Фото 1

Національна суспільна телерадіокомпанія провела комплексне соціологічне дослідження українців з метою визначення їхнього ставлення та довіри до Суспільного та сприйняття контенту. Дослідження профінансували декілька донорів: Європейський союз та Рада Європи (8 тисяч інтерв’ю методом face to face), Швеція (9 тисяч 600 інтерв’ю методом САТІ) та Internews (22 фокус-групи з п’яти регіонів та Києва).

Дослідження засвідчило, що зросла частка українців, готових платити за контент, «створений в інтересах суспільства»: 18,2% у 2020 році проти 9% у 2017 році.

За чотири роки зросла частка глядачів Суспільного, готових платити за контент - Фото 2

Відповідно до результатів дослідження українці здебільшого довіряють телеканалу Суспільного, який дивляться: рівень довіри 63,1%. Також рівень упевненості у завтрашньому дні зростає у глядачів при перегляді Суспільного більше, ніж при перегляді українського телебачення в цілому (24,9% проти 19,6%). Хоча більша частина аудиторії такої впевненості не має 75,1-80,04%.

За чотири роки зросла частка глядачів Суспільного, готових платити за контент - Фото 3

Найбільше аудиторія Суспільного довіряє телевізійним новинам НСТУ – 62,1%. Хоча довіра до інформаційних матеріалів на сайті (61,5%) та радіостанціях (59,5%) майже на цьому ж рівні.

Глядачі Суспільного найчастіше обговорюють саме новини, а також спортивні трансляції. 40,1% глядачів сприймають Суспільне як майданчик для обговорення важливих тем.

За чотири роки зросла частка глядачів Суспільного, готових платити за контент - Фото 4

60,5% саме глядацької аудиторії мовника довіряють його медіаактивам. Таким чином за рівнем довіри глядачів Суспільного телеканал «UA: Перший» – на третьому місці після «1+1» та ICTV. За останні три роки довіра до мовника зросла, оскільки у 2017 році він був на четвертому місці після «1+1», ICTV та «України».

За чотири роки зросла частка глядачів Суспільного, готових платити за контент - Фото 5

Окрім цього глядачі Суспільного вважають, що цей мовник краще за комерційних відтворює правдиву картину реальності й надає більш об’єктивну інформацію. Однак на комерційних мовниках, на думку респондентів, представлена більш актуальна інформація, розмаїття думок, а також вони краще дотримуються балансу між розважальним та інформаційним контентом.

За чотири роки зросла частка глядачів Суспільного, готових платити за контент - Фото 6

За результатами дослідження Суспільний мовник задовольняє потреби суспільства в культурному контенті – на 66%, в інформаційному – на 65% і в освітньо-пізнавальному – на 64%.

За чотири роки зросла частка глядачів Суспільного, готових платити за контент - Фото 7

Для 56,6% глядачів мовника важливо, щоб Суспільне створювало контент саме українською. Для 28% респондентів мова контенту Суспільного не важлива. При цьому фокус-групи зі східних та південних регіонів, за словами організаторів дослідження, «виявляли високу болючість до мовного питання», а саме:«Глядачів цих регіонів турбує рівень обов’язкових квот на телебаченні та радіо. Це поки що спричиняє супротив та незадоволення».

Щодо обізнаності із брендами каналів Суспільного мовника, то 79,5% респондентів знають канал «UA: Перший», 44,4% – «UA: Культуру» та 43,5% – регіональний суспільний канал.

За чотири роки зросла частка глядачів Суспільного, готових платити за контент - Фото 8

Також глядачі оцінили «UA: Перший» як найбільш незаангажований та неолігархічний канал, достовірний та надійний з-поміж інших інформаційних мовників. За доступністю та актуальністю він співмірний з топовими мовниками. Але водночас за рівнем якості та сучасності картинки канал оцінили як один з найгірших. За впізнаваністю він поступається топовим мовникам, а за критерієм професійності перебуває в другому ешелоні. А в категорії впливовості «UA: Перший» оцінили як «невпливовий та нецікавий».

Відповідно до результатів дослідження майже третина активних слухачів радіо чули станції Суспільного: «Промінь», «Українське радіо» та «Культура».

За чотири роки зросла частка глядачів Суспільного, готових платити за контент - Фото 9

Також дещо зросла й обізнаність сприйняття бренду Суспільного як медіа, «яке служить суспільству, фінансується ним та підзвітне йому». Якщо у 2017 році так вважали 24,7% респондентів, то у 2020 році так вважають 26,3%. Зросло і розуміння мовника як «реформованого державного телебачення та радіо, яке фінансується з державного бюджету, але контролюється суспільством»: 38,9% у 2020 році проти 33,8% у 2017 році.

Наталія Данькова
Теги по теме
исследование
Источник материала
loader
loader