Як повідомляє Укрінформ, Тимошенко у п’ятницю проінспектував перебіг робіт на мостах під час робочої поїздки у Запоріжжя.
"Минулого року відкрито рух по частині мосту. Завдання - до Дня Незалежності відкрити рух по всіх частинах мосту. Працювати треба і вдень, і вночі. Міст будується темпами, яких не бачила країна. Наше завдання виконати доручення Президента", - зазначив Тимошенко.
На продовження будівництва виділено 2,2 млрд гривень. Це, за словами голови Укравтодору Олександра Кубракова, дозволяє підтримувати високий темп робіт.
Наразі будівельники готуються до першого етапу насування секції №1, також змонтовані всі блоки на підходах до балкового мосту. Після того продовжать збирати інші секції та монтувати решту блоків.
На острові Хортиця, на споруді №9, влаштовують основу під тимчасові опори. Біля Кривої бухти на майданчику №1 завершують збирати четверту секцію прогонової будови мосту, а також тимчасові та монтажні опори. Важкі опори вагою від 400 до 600 т монтують за допомогою плавкрана LK-800.
Мости в Запоріжжі стануть найвищими в країні: висота пілонів складає 166 метрів. Протяжність мостів - понад 9 км магістралі, з шістьма транспортними розв’язками.
Нагадаємо, про зведення мостів у Запоріжжі говорять з 60-х років минулого століття. Будівництво почалося 16 років тому, але невдовзі було заморожене. Відновити його вдалося завдяки президентській програмі "Велике будівництво". У грудні 2020 року Володимир Зеленський відкрив першу чергу мостів.
Раніше Кирило Тимошенко повідомляв, що за програмою "Велике будівництво" завершать ще один довгобуд – Дарницький міст у Києві. Проєкт буде виконувати Укравтодор.