Олена Зеленська заявила про зміни в кожному міністерстві, відомстві і навіть людині: "З травня"
Олена Зеленська заявила про зміни в кожному міністерстві, відомстві і навіть людині: "З травня"

Олена Зеленська заявила про зміни в кожному міністерстві, відомстві і навіть людині: "З травня"

Перша леді Олена Зеленська разом з Міністерством соціальної політики, Міністерством охорони здоров’я, Міністерством внутрішніх справ та ГО «Громадський рух «Соціальна єдність» презентували цифровий сервіс для нечуючих та слабочуючих людей.

Олена Зеленська після того, як стала першою леді держави, оголосила, що наступні 5 років займатиметься боротьбою з гендерною нерівністю у будь-яких її проявах, ейджизмом та будь-якими бар’єрами, що продовжують існувати в українському суспільстві.

Перша леді завила, що має ряд довготермінових програм, серед яких вже запущені пілотні програми з усунення бар’єрів у спілкуванні для людей з порушенням слуху.

Зокрема запущена спеціальна гаряча лінія для надання допомоги з адміністративних питань для нечуючих та слабочуючих людей. У сервісних центрах МВС та патрульними поліцейськими використовуються спеціальні планшети для спілкування з нечуючими людьми.

Про успіхи та досягнення пілотних програм Олена Зеленська розповіла в соціальній мережі Інстаграм.

Читайте суспільні новини України на нашому каналі Telegram та Viber!

Як пройшла презентація

Дружина Президента України Олена Зеленська на початку свого виступу нагадала, що вже затверджена Національна програма з безбар’єрності.

Ця програма розроблялася 3 місяці досить великою робочою групою, до складу якої входили не лише представники державних органів влади, народні депутати, а й представники громадських організацій, експерти та представники міжнародних організацій, що займаються цією темою.

Олена Зеленська розповіла, що у тестовому режимі запрацювала гаряча лінія з надання консультацій від Міністерства соціальної політики для нечуючих громадян. Нею протягом 2 місяців скористалися понад 400 осіб, які з допомогою сурдоперекладу змогли отримати відповіді стосовно питань призначення субсидій, виплати пенсій, надання фінансової допомоги тощо.

У МВС в сервісних центрах найбільших міст Києва, Одеси, Львова, Дніпра та Харкова почали використовувати спеціально розроблені планшети з функцією зв'язку з сурдоперекладачем.

За 7 місяців використання пристроїв обробили понад 2 тисячі звернень поганочуючих людей з питань отримання водійських посвідчень, реєстрації транспортних засобів, виготовлення індивідуальних номерних знаків.

Крім того патрульні екіпажі Києва завдяки таким планшетам можуть особисто спілкуватися з поганочуючими та нечуючими людьми за виникнення такої потреби.

З лютого цього року на митниці запрацювали послуги використання жестової мови. Зокрема участь у пілотних програмах взяли аеропорти «Бориспіль» та «Київ», митниці в Одесі, Львові та Станиці Луганській. Тільки в останній понад 90 людей скористалися новим сервісом.

Новий сервіс на сайті МОЗ

Від 17 травня на офіційному сайті МОЗ з'явився новий віджет, позначений значком «вушко». Завдяки ньому люди з порушеннями слуху можуть отримати інформацію про перебіг пандемії COVID-19. Зокрема доступні дані про вакцинацію та як записатися в лист очікування вакцини, про лікування та профілактику вірусу.

Офіс Президента також долучився до руху за безбар'єрність суспільства – з травня всі звернення Президента України будуть транслюватися і мовою жестів.

Раніше сайт новин MY.UA писав, що Олена Зеленська дала велике телевізійне інтерв'ю.

Перша леді повністю реформувала систему шкільного харчування. Більше цікавих новин чекають на Вас на порталі MY.UA.

Читайте актуальні новини на нашому каналі в Twitter

Приєднуйтесь до нас в Flipboard

Источник материала
Поделиться сюжетом