5 мая, воскресенье
С картинками
Текстовый вид
ru
Украинский
Русский
У Instagram з'явився новий безкоштовний спосіб просування магазинів
У Instagram з'явився новий безкоштовний спосіб просування магазинів

У Instagram з'явився новий безкоштовний спосіб просування магазинів

Товари та продавці будуть релевантно підбиратися алгоритмами Instagram. В основі пропозицій - інтереси користувачів.

Про новий безкоштовному способі просування магазинів повідомляється в Telegram-каналі Gurov Digital.

Суть нової функції

Тепер користувачі зможуть побачити в своїх рекомендаціях не тільки пости по інтересам, а й картки магазинів, які можуть зацікавити потенційних покупців.

Картки будуть з'являтися між постами в стрічці.

Соцмережі, ілюстративне фото

Їх підбір заснований на алгоритмі додатку, який визначає ступінь зацікавленості користувача тим чи іншим контентом.

Так, на пропозицію Instagram будуть впливати реакції і взаємодії користувачів з тим чи іншим постом. Також Instagram відстежує, скільки часу людина витратила на ознайомлення з тим чи іншим контентом і скільки разів поверталась до переглянутого посту.

Маркетинг і соцмережі

Маркетинг в соціальних мережах вже давно став повноцінним маркетингом, за допомогою якого через соціальні медіа вирішуються багато бізнес-завданнь, таких як просування компаній, брендів, а також всіляких товарів і послуг.

Соціальні мережі мають неабиякий вплив на прийняття рішення про покупку в онлайні або офлайні.

Так. згідно зі світовою статистикою вивчення продуктів і брендів через соцмережі для різних поколінь за даними GWI, 43% інтернет-користувачів з усього світу шукають товари та послуги саме в соцмережах.

За даними сервісу eMarketer, 81% користувачів завжди перед покупкою шукають інформацію про товари саме в Instagram. З них 11% користувачів купують товари через магазини в додатку.

Статистика використання Facebook і Instagram, дані eMarketer

Згідно зі статистикою, щомісяця близько 130 млн людей, що використовують Instagram, переходять на посади з продажем товарів. При цьому отенціальний рекламний охоплення соціальної мережі становить 849,3 млн користувачів.

Раніше портал MY.UA повідомляв про те, що Hyundai купила Boston Dynamics, яка виробляє роботів.

Також ми писали, що користувачі Google в різних країнах скаржаться на збій пошукача.

Щоб не пропустити найцікавіші новини - читайте нас в Telegram і Viber.

Источник материала
Автор статьи
Светлана Мусийко
Редактор новостей
Поделиться сюжетом