Центр аналізу та соціологічних досліджень (CISR) Міжнародного республіканського інституту (МРІ) у рамках програми «Мріємо та діємо» провів дослідження уподобань сьогоднішньої молоді. Зокрема там йшлось про використання соціальних мереж. Про це вони розповіли у своєму пресрелізі.
Найпопулярнішою соціальною мережею для опитуваних виявився Instagram – 82% серед молоді віком 13-15 років, 64% – 16-35 років.
Друге місце посідає Facebook – 61%, але тільки серед молоді віком 16-35 років. Популярними є також месенджери Viber та Telegram. А от TikTok здобуває популярність – 32% – серед молоді віком 10-15 років.
В опитуванні взяло участь 2503 молодих українців та українок віком від 10 до 35 років. Опитування провели методом телефонного інтерв’ю (CATI) з 22 лютого по 28 березня 2021 року. Статистична похибка вибірки не перевищує 4,4% для молоді віком від 10-12 та 13-15 років, і 2.6% для молоді віком від 16 до 35 років.
Нагадаємо, що команда ГО «Львівський медіафорум» 23 червня повідомила про намір створити Західноукраїнську медіамережу з протидії дезінформації, яка допоможе регіональним медіа ефективніше боротись з маніпуляціями та дезінформацією.
Фото: Flicker