«1+1 media» про напрямок супутникового телебачення: Замість стрибка ми отримали короткий спринтерський забіг
«1+1 media» про напрямок супутникового телебачення: Замість стрибка ми отримали короткий спринтерський забіг

«1+1 media» про напрямок супутникового телебачення: Замість стрибка ми отримали короткий спринтерський забіг

«1+1 media» про напрямок супутникового телебачення: Замість стрибка ми отримали короткий спринтерський забіг

Гендиректор «1+1 media» Ярослав Пахольчук в інтерв'ю «Детектору медіа повідомив, що напрямок супутникового телебачення не демонструє такого об'єму зростання, який прогнозувала медіагрупа.

«У нього немає такого об'єму зростання, який ми прогнозували. Але ми точно не планували, що настане COVID-19, гаманці українців зменшаться, вони не зможуть переміщатися навіть у межах країни, а інсталятори не матимуть змоги до них доїжджати. І враховуючи тривалість цього процесу, на жаль, замість того стрибка, який міг би відбутися, стався короткий спринтерський забіг. Ми очікували, що дистанція буде довшою, хоча б на півтора-два роки активних продажів, а вони тривали два місяці. Але це не стагнація, це великий форсмажор», – каже Пахольчук.

Пахольчук додав, що супутникові оператори сьогодні стоять на місці, але восени очікується певне пожвавлення.

«Наступає осінній високий сезон back to school, іде пожвавлення і подивимося, яким воно виявиться. Торік літо було мертве, але осінь — суперова. Повторюся: це ще точно не стагнація, а стабілізація. Просто ми не хотіли цю стабілізацію так рано. Бо коли в компанії є пів мільйона абонентів, у неї значно більший запас міцності, ніж коли їх до двохсот тисяч», – сказав Пахольчук.

Директор департаменту дистрибуції та розвитку мережі мовлення «1+1 media» Андрій Мальчевський в інтерв'ю «Детектору медіа» повідомив, що динаміка підключень до платного супутника знижується.

Фото: «Детектор медіа»

Теги по теме
Новости Рынок
Источник материала
loader
loader