Керівник PR-компанії розіграв з працівницею тендер на ознакування для «ВелоОпілля»
Керівник PR-компанії розіграв з працівницею тендер на ознакування для «ВелоОпілля»

Керівник PR-компанії розіграв з працівницею тендер на ознакування для «ВелоОпілля»

Управління туризму та курортів Львівської обласної державної адміністрації замовило стенди та туристичні знаки для проєкту «Вело.

Опілля» за 423 тис.

Підряд отримав львівський піарник Андрій Лазорко, пише видання Наші гроші.

Йдеться про реалізацію туристичного проєкту «Вело.

Опілля» в рамках «Програми розвитку туризму та курортів у Львівській області на 2021-2025 роки».

Для цього 100-кілометрового маршруту управління замовило інформаційні стенди та ознакування 40 туристичних об’єктів на Львівщині.

Сюди входить, наприклад, Старосільський замок в селі Старе село, Музей загиблих літаків в селі Хоросно та «Бананова ферма» в селі Липники.

До грудня цього року Андрій Лазорко опише усі туристичні місця, перекладе цю інформацію англійською, підбере до кожного з них фотографію.

Виготовить та встановить 31 інформаційний стенд розміром 120х90 см та вказівки до 9 об’єктів.

При цьому піарник має використовувати бренд-бук проєкту «Львівське опілля» та Львівської області.

Найдорожче управлінню обійдуться інформаційні стенди – 228 тис.

грн за виготовлення та встановлення, тобто – по 7,4 тис.

грн за одне ознакування.

Також 66,7 тис.

грн заплатять за вказівки в обидва напрямки до 9 туристичних місць, відтак вони також обійдуться в 7,4 тис.

Водночас 40,8 тис.

Сумнівна конкуренція.

Єдиною конкуренткою Андрія Лазорка на торгах була працівниця його комунікаційної компанії «FreshPR» Наталія Фуглевич.

Вона значиться керівником проєктів цієї PR-компанії, а сам Лазорко є співзасновником та очолює львівський офіс.

Під час аукціону конкуренти не знижували своїх пропозицій, однак ціна Андрія Лазорка була на 1,8 тис.

грн дешевшою.

Частина pdf-версій документів, зокрема відомість про учасника, підприємців створена в одній програмі – «Haru Free PDF Library 2.1.0.».

Пропозиція Фуглевич не відповідала всім вимогам замовника, наприклад не було зазначено інформацію про аналогічний досвід, тобто її все рівно б відхилили.

За даними Clarity.

project, Андрій Лазорко та Наталія Фуглевич зустрічаються на торгах вже п’ятий раз, починаючи з 2020 року.

В основному виграє підприємець Андрій Лазорко.

Протягом 2020-2021 років він отримав державних замовлень на 607 тис.

Наприклад, мав дослідити портрет туриста гірських районів за 149 тис.

грн для асоціації «Агенція регіонального розвитку Львівської області» Львівської облдержадміністрації.

Натомість його конкурентка Наталія Фуглевич підписала договорів на 137 тис.

В основному це дрібні замовлення до 30 тис.

грн з виготовлення контенту та сувенірів.

Источник материала
loader
loader