У конкурсі на будівництво першої ділянки Київської окружної перемогли американці
У конкурсі на будівництво першої ділянки Київської окружної перемогли американці

У конкурсі на будівництво першої ділянки Київської окружної перемогли американці

На третьому, фінальному етапі конкурсного відбору виконавця робіт для будівництва першої ділянки Київської обхідної дороги (відрізок від траси М-07 Київ-Ковель-Ягодин до М-06 Київ-Чоп) визначено переможця. Ним стала американська компанія Bechtel Overseas Corporation з ціновою пропозицією 5,3 млрд. грн. Про це пише ЦТС із посиланням на інформацію "Укравтодору". "Будівництво Київської обхідної дороги - один із флагманських проектів Держагентства автошляхів, для реалізації якого буде залучено надійного підрядника з досвідом реалізації таких складних інфраструктурних проектів", - йдеться у повідомленні. Йдеться про першу 18-кілометрову ділянку майбутньої обхідної дороги від траси М-07 Київ-Ковель-Ягодин до М-06 Київ-Чоп. Це буде нова об'їзна дорога категорії І а, довжиною 18,050 км, з 9 штучними спорудами (мостами, шляхопроводами та естакадами), вона об'єднає усі міжнародні траси, які зараз транзитом проходять через місто. Вона складатиметься з 7 ділянок та великим мостовим переходом на південь від Києва. Її будівництво дозволить вирішити транспортні проблеми столиці та покращити міжнародне автомобільне сполучення. Зазначається, що після укладання договору розпочнеться будівництво цього сучасного автобану. Bechtel Overseas Corporation - світовий лідер з питань інжинірингу, закупівель та будівництва. Компанія була заснована в 1898 році і є найбільшою будівельною компанією у США з проектами у 160 країнах на семи континентах. Bechtel є компанією, яка за свою 123-річну історію збудувала понад 24 000 км автомобільних доріг. Київську обхідну дорогу будуватимуть за новим для України форматом контрактів. Підрядник не лише будуватиме дорогу, а й забезпечуватиме фінансування будівництва. Голова "Укравтодору" Олександр Кубраков вважає, що українські дорогизбудовані з порушенням технології, тому перебувають у поганому стані. Таким чином він відповів на питання про те, чому збудовані турками до Євро-2012 дороги вже майже 10 років у нормальному стані, а збудовані українськими компаніями – ні.

Источник материала
loader
loader